Meddelelse

Collapse
No announcement yet.

Sturup Raceway d. 3. april

Collapse

Seneste Nyt

Collapse

• Admin
    Forum Software bug og fejl
    Admin
    Indtil videre kan jeg lige så godt forsøg at få det bedste ud af Vbulletin5, når nu der trods alt er betalt for den, så her en tråd hvor man kan komme med rapportering af fejl og mangler, samt forslag til forbedringer. Man kan i hvertfald sig at VB5 gør sig meget godt på mobile enheder og der skulle betyde en del for søgeoptimeringen. I...
    Idag, 10:37
  • bonne
    Frugter og bær
    bonne
    Som nyindehaver af en juicemaskine er jeg interesseret i at gå på (lovlig) frugt- og bærrov. Er der nogle af jer, der kender til gode steder i Malmö, hvor man kan gøre dette? Med gode steder mener jeg hvor det er lovligt at plukke, hvor der er en masse samt gerne et sted, der ikke lige ligger op ad...
    01-09-2015, 07:26
  • Pelle!!
    Opkrævning fra skatteverket
    Pelle!!
    Kære Forum

Jeg har i dag fået brev fra skatteverket, her er der taget en beslutning om at jeg skal betale ca 50.000 kr til skat, jeg har i min tid i Sverige 2 gange købt og solgt bostad, og nu bor på bostad nr 3. I forbindelse med dette har jeg nogen sprg som jeg håber nogen i forummet...
    31-08-2015, 18:58
  • Danishdude
    Dobbelt statsborgerskab
    Danishdude
    Jeg har tænkt mig at søge dobbelt statsborgerskab, nu det bliver tillladt, dels fordi jeg ønsker at integrere mig yderligere i det land, som jeg har boet i i 8 åt, dels for at "genvinde" min stemmeret (godt nok til svenske valg og ikke danske). Er der nogen der kan gennemskue, om det kan få...
    25-08-2015, 16:44
  • larsk
    Gode råd om at blive selvstændig i Sverige søges
    larsk
    Er der nogen her der har prøvet at gå fra ansat i DK til selvstændig i SE?
    Og som kan give tips og gode råd, gerne revisorforslag og hvilke 'skattefælder' man skal passe på.
    21-08-2015, 13:53

Google

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
Working...
X