Meddelelse

Collapse
No announcement yet.

Mini nummerplade i front

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mini nummerplade i front

Nu så jeg forleden dag en Boxster som min, som havde en meget lille nummerplade på foran.

Jeg har set det før på andre biler, men synes faktisk det klædede Boxsteren rigtig godt.

Er der nogen der ved hvordan jeg får sådan en nummerplade?

Hvad det koster?

Hvor jeg ansøger om det?

/Danny
    dkrath - '09 SMART CDI

Det er VV der styrer det. Normalt er der en fast liste over hvilke biler der skal/kan få sådanne plader og hvilke der ikke kan. Men synes efterhånden man ser forskellige biler som ikke umiddelbart har "brug" for en lille nr. plade.
    Men det er www.vv.se der står for det.
    Jesus er det et kors du render rundt med der? Det tror jeg men hæng mig ikke op på det...
    Brian
    http://www.fotob.dk

Comment

Har sendt dem en mail.
      dkrath - '09 SMART CDI

Comment

De fås tilsyneladende også til bagpartiet...
        Attached Files
        Jag vet att Du är och Du blir vad du var. Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.

Comment

Oprindeligt indsendt af CoolAIR Se meddelelser
          De fås tilsyneladende også til bagpartiet...
          Den er nok lavet til at sidde foran men ejeren er ikke så smart :)

Ellers er det USA biler der ikke har plads til den store plader som får de små ..

Man kan köbe nogle små uorg men det koster 1,000 sek hvis du bliver stoppet

Comment

Oprindeligt indsendt af Peter Autohaus Sweden Se meddelelser
            Den er nok lavet til at sidde foran men ejeren er ikke så smart :)
            Eller osse har han bare en rigtig god kopimaskine!
            Attached Files
            Jag vet att Du är och Du blir vad du var. Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.

Comment

...

han har vel bare bestilt en ekstra lille nr.plade!!!:th2:
              Attached Files

Comment

Danny

Dette link giver dig svaret på dine 3 spørgsmål.

http://www.tmolson.se/prodecal/index...662597b1894257

Pladerne er ulovlige, og det kan koste 1000,- at blivet stoppet med dem. Som Peter, Autohaus også skriver.

Comment

okay.. :)

Så får jeg det nok bekræftet når de besvarer min mail
                  dkrath - '09 SMART CDI

Comment

Oprindeligt indsendt af dkrath Se meddelelser

dkrath - du må meget gerne skrive VVs svar herinde, da jeg også gerne vil have den lille plade til min alfa 159, når jeg flytter til Sverige til sommer:D

Comment

Oprindeligt indsendt af dkrath Se meddelelser

Ja HVIS du får svar på mail. Svenske myndigheder og firmaer generelt er stinkende dårlige til at svare på mail.
                      Jesus er det et kors du render rundt med der? Det tror jeg men hæng mig ikke op på det...
                      Brian
                      http://www.fotob.dk

Comment

I skal nok høre fra mig hvis jeg får svar.:th2:

De plejer at være nogen uger om det, men mond ikke der kommer et svar på et tidspunkt!

Vi håber
                        dkrath - '09 SMART CDI

Comment

Det er muligt at få dispensation til små nummerplader, hvis en normal nummerplade f.eks. sidder i vejen for køler eller andet. Det gælder selvfølgelig kun, hvis pladen ikke kan sidde anderledes og kofangeren er original.
                          Jeg ved der er to Lotus Omega i Sverige, der har det lovligt på. Den ene af dem fik automatisk den lille plade, på synsmandens initiativ.

link til pdf på vv.se

"Registreringsskylt ("USA-skylt")
                          Liten, enradig registreringsskylt som används på fordon med litet skyltutrymme. Vägverket kan bevilja den efter en prövning av skyltutrymmet. Mått: 300 x 110mm."

Comment

Hej.

Jeg spurgte synsmanden om jeg ikke kunne få en lille plade til foran da jeg indregistrede min Audi.

Jeg fik desværre ikke lov...det er kun til biler (amerikanske) hvor der ikke kan sidde en normal plade.

Man kan få nogle der er meget mindre end dem på billederne og det var kun til speciele biler da der ikke er plads til en nogen plade.

Comment

Oprindeligt indsendt af Nig Se meddelelser
                              Hej.

Jeg spurgte synsmanden om jeg ikke kunne få en lille plade til foran da jeg indregistrede min Audi.

Jeg fik desværre ikke lov...det er kun til biler (amerikanske) hvor der ikke kan sidde en normal plade.

Man kan få nogle der er meget mindre end dem på billederne og det var kun til speciele biler da der ikke er plads til en nogen plade.
                              Men der er også nogle fejl i VV system for de 4 nye Evo 8 jeg havde fik vi også de små plader til selvom der er plads til de store ??

Comment

Working...
                              X