Meddelelse

Collapse
No announcement yet.

lydoutputenhed

Collapse

Seneste Nyt

Collapse

• Admin
    Forum Software bug og fejl
    Admin
    Indtil videre kan jeg lige så godt forsøg at få det bedste ud af Vbulletin5, når nu der trods alt er betalt for den, så her en tråd hvor man kan komme med rapportering af fejl og mangler, samt forslag til forbedringer. Man kan i hvertfald sig at VB5 gør sig meget godt på mobile enheder og der skulle betyde en del for søgeoptimeringen. I...
    Idag, 10:37
  • Admin
    Reply to Forum Software bug og fejl
    Admin
    Synes ellers jeg havde fået den til at virke tidligere idag
    Idag, 13:27
  • sup3rior
    Reply to Forum Software bug og fejl
    sup3rior
    Feltet "Seneste Nyt" i højre side på forsiden kan være forvirrende da den kun viser nye emner, og ikke tråde der er opdateringer i. Foreslår at feltet enten ændres til at vise tråde med opdatering, alternativt fjernes for ikke at give et billede af et "dødt" forum...
    Idag, 13:02
  • dannemare
    Reply to ØresundsLAN September 2015
    dannemare
    Vi ankommer cirka kl. 13:00
    Idag, 11:07
  • Admin
    Reply to Søgefunktionen virker ikke?
    Admin
    Umiddelbart er mit bedste bud IPBoard (Jubii debatten) . Det har import fra VB5, men koster $175 og $25 pr. halvår.
    Igår, 21:32

Google

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• lydoutputenhed

jeg mangler lydoutputenhed til min toshiba bærbar.det er en a200-1db model...

nogen der kan hjælpe?

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener? Kan du ikke få lyden til at virke eller?

Comment

ja lyden virker ikke efter en windowsopdatering....lyden virkede før opdatering men nu virker det ikke

Comment

Du er godt nok lidt sparsom med informationerne.... Men windows har en indbygget feature hvor du kan afinstallere opdateringer...

Ind i kontrolpanelet, programs and features(programmer og funktioner på dansk), ude til venstre kan du trykke på "view installed updates"(vis installerede opdateringer), så finder du den opdatering som lavede ged i det, højreklikker på den og vælger uninstall(afinstaller).

Comment

takker for det...jeg havde ellers i overvejelserne at gendanne 1 dag tilbage....jeg mente ellers ikke selv at jeg spare på informationerne...men tak for hjælpen mester

Comment

Bare i orden :)

Du skrev hverken styresystem eller hvad dit problem var... En anden gang så beskriv så detaljeret fra start hvad problemer er, så får du nemmere hjælp :)

Comment

Working...
            X