+ Besvar dette emne
Side 1 af 22 1 2 3 11 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 219

Emner: Öresunds-LAN 2003

Tilmeldings dato
    08-12-1971
    Lokation
    Flyinge

Standard

Tidligere tråd:
    http://www.sunddebat.com/discus/mess...tml?1058763213

Her er den nye tråd, som vi skal forsøge at holde indlæg vedr. vores LAN-arrangement i.
    ” Den ljusnande framtid är vår gemensamma
    - låt oss leva tillsammans i vänskap ”

Tilmeldings dato
    08-12-1971
    Lokation
    Flyinge

Standard

Jeg har lige et par forslag (igen):

Skal vi prøve at finde ud af, først og fremmest, hvilken adresse vi skal afholde arrangementet på!? Så kan vi få styr på hvor mange der max. kan være til arrangementet, og derefter få sat en dato fast.

Derefter kan vi så få detaljer på plads vedr. selve afviklingen, såsom hvem der gør hvad. Jeg kan forestille mig at jeg selv kommer til at trække en del af læsset! Men det gør jeg med glæde.

Så, Thygesen: Hvor mange vil vi MAX kunne være hos jer?

Standard

Gio - hvis jeg på nogen måde har mulighed for det, gi'r jeg glædeligt en hånd med i arbejdet til arrangemenet.

Tilmeldings dato
    08-12-1971
    Lokation
    Flyinge

Standard

Swoop: Forrygende!

totter

Standard

Hvad skulle meningen være med arrangementet? Spille spil? Dele filer? Jeg spiller selv CM4, Fifa og alle strategispil cirka...Har 160gb af sjov og ballade. Men jeg har ingen speciel interesse i fildeling som sådan, da vi jo bor i Sverige (med vores dejlige forbindelser ;)...

Men jeg vil mægtig gerne møde nogle af jer folk, så giv lige til kende hvad der er meningen med mødet? Jeg kan ikke selv ligge lokaler til hvis vi bliver mange flere end 5-6 styks Har dog en 4 ports router og en del kabler osv. Så lidt burde jeg kunne bruges til.

Jeg har fået svar fra Bostream og selvom jeg bor mere eller mindre midt i Malmö (tæt ved Södervärn) så ligger jeg 1500meter fra nærmeste central (det tog dem i øvrigt lidt over en måned at svare og mail overskriften var blot "info" så den var tæt på at ryge ud til venstre sammen med alt det andet junk). Så jeg er lidt i tvivl om jeg skal skifte min stabile 2.5mb ud. Jeg kan nemlig ikke helt gennemskue om man som minimum er "sikret" 8mb. Faktum er dog at man efter 2 år har tjent oprettelsen hjem igen, så bare linjen er hurtigere og lige så stabil...

anonym

Standard

Pas lige på med hvad du skriver, og hentyder til på www. Læs lige een gang til på dit indlæg !
    Det første afsnit burde du ikke have skrevet, og må stå helt for din egen regning.
    Vi andre aner ikke hvad du snakker om.

Tilmeldings dato
    08-12-1971
    Lokation
    Flyinge

Standard

Formålet med arrangementet er primært at møde mennesker og få en sjov aften ud af det. Og selvfølgelig skal vi spille. Spil som BF1942, Counter-Strike, MotoGP2 osv osv osv er nok oplagte muligheder....

Men formålet: Møde folk & få en sjov aften/weekend! (om arrangementet kun skal løbe en dag, eller over en hel weekend ved vi ikke endnu)

...hvilket minder mig om at Thygesen lige skal vågne op! hehe.... Jeg har stadig ikke fået svar på hvor mange vi max ville kunne være hos jer.

Standard

Til Anonym,

Nu har jeg læst dit indlæg 4-5 gange, og jeg fatter stadig ikke, hvad det er du skriver om .....

Jeg kan absolut intet se noget forkert i Totter's indlæg. Det kunne næsten være skrevet af mig.

Til Totter, sikke noget pis med den afstand. Jeg har endnu ikke selv fået svar fra dem. Endvidere deler jeg din begrundelse for evt at holde fast i den nuværende forbindelse - den er jo stabil. Nogen som ved, om de 8Mbit er det man vil få eller ej, når afstanden er over 1000m?

totter

Standard

Anynom: Tyv tror hver mand stjæler eller hvad? Jeg kan sagtens spille spil og dele filer uden at gøre noget ulovligt. Men jeg går ud fra dit indlæg var ment godt, så tak, men ellers tak.
    "Vi andre aner ikke hvad du snakker om." Kan ikke helt forstå hvad du ikke forstår. Du skal være velkommen til at stille spørgsmål.

Gio: Ok lyder fint nok...Er ikke den store skydespils- og ej heller bilspils haj, men for en enkel aften så lyder det vel ok.

Allan: ">1000m Upp till 8 Mbps Upp till 1 Mbps..."Vi skal bestemt ikke regne med 8mb Sidder i en gamle lejlighed fra 1930, hvor el- ledninger osv. Er temmelig gamle så jeg tror ikke det er specielt optimalt Jeg har dog svært ved at tro det skulle være langsommere end mine 2.5mb nu. Så det er vel blot stabiliteten man risikerer at ryge på røven på. Det prisen jo på de 1200 tjener sig selv ind.

thygesen

Standard

sorry.. har lige været på ferie i en uge og er lige vendt tilbage..
    jeg kan fortælle at vi MAX kan være 9 UDOVER os 3 der bor i lejligheden.. dvs.. 12 ialt, hvis vi også skal kunne røre os..

+ Besvar dette emne

Regler for meddelelser

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke svare
  • Du kan ikke vedhæfte filer
  • Du kan ikke redigere dine indlæg