Jump to content
Gio

Artikel fra MetroXpress 030804 om Steen og Sunddebatten

Recommended Posts

Guest kim

Nu er der altså en masse mennesker, udover os "faste kunder", der ved, at Steen driver et af de rigtig gode og nyttige steder på Nettet. Al den positive omtale er velfortjent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke. Efter artiklen at dømme er der ikke særligt mange der har læst den. Den eneste grundt til at jeg for en gangs skyld stillede op var får at få flere brugere hertil, men de udeblev.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest carspar

Hej Steen, det var fint at du stillede op, der kommer da flere og flere nye her. Jeg debatterer selv livligt med andre "instanser" og her nævner jeg hvergang denne side som reference. Jeg har lige korresponderet lidt med Elisabeth Arnold fra folketinget om vor manglende stemmeret til folketinget/rigsdagen i de første 3 år. Det er fordi der er kollisioner med den danske grundlov, som det danske folketing ikke har kunnet løse. Jeg har venligst forespurgt Elisabeth om jeg må publicere dette brev her, og venter svar. Kan du lægge det ind hvis jeg får ja? At det blev Elisabeth udsprang af at hun tidligere har været nævnt her så jeg tog fat. Jeg tror at der er flere end du tror, men første gang jeg selv skulle på, gik der lidt tid inden jeg opdagende at jeg skulle maile til dig for at blive oprettet. Tak fordi du lægger så mange kræfter i denne side, du kan selv se hvor mange nye der kommer og søger råd, du gør en stor forskel. Hav en god dag Carsten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det er godt at høre at det hele ikke er helt forgæves. Jeg har selv skrevet til Lene Espersen om samme problem, før sidste valg, men det er åbenbart en større sag. Lad os endelig hvad Elisabeth Arnold har at sige. Det er nok bare de sædvanlige politiker floskler :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Heh ... mit citat stinker. Jeg har skrevet så meget godt og brugbart og så vælger de at komme med sådan et lamt et *GGGGG* Ellers perfekt med den artikel ... nåede ikke selv at læse den da den var der. TAK gio happy.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Gio - den artikel har jeg aldrig fået læst :)

At se sådan en gammel tråd dukke op, fik mig til at savne det gamle sunddebat forum. Der var meget drive og engagement herinde. Forummet var en rigtig stor hjælp da jeg flyttede herover i 2006. 

Det er et kæmpe arbejde folk har lagt i forummet igennem tiderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
På 12/2/2016 at 21:33 , Markowitch skrev:

Tak Gio - den artikel har jeg aldrig fået læst :)

At se sådan en gammel tråd dukke op, fik mig til at savne det gamle sunddebat forum. Der var meget drive og engagement herinde. Forummet var en rigtig stor hjælp da jeg flyttede herover i 2006. 

Det er et kæmpe arbejde folk har lagt i forummet igennem tiderne.

Så må vi jo bare se at få det banket op igen ved at få hentet brugerne tilbage fra Facebook :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...