Jump to content
Guest cossie

Forsikring af specialbil

Recommended Posts

Guest cossie

Hejsa Min kone og jeg er ved at gøre klar til at flytte til Malmö. Vi har det de fleste nok vil kalde en specialbil i DK (220HK Cosworth). I SE havde tænkt på en ældre BMW M5 (1990) men iflg. Nordea's ekspert i flytning til SE kan bilforsikringer i SE faktisk koste mere end DK. Passer det? Og findes der et sted hvor man kan udregne prisen uden SE person nr.? Mvh. Cossie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest cossie

Hejsa Min kone og jeg er ved at gøre klar til at flytte til Malmö. Vi har det de fleste nok vil kalde en specialbil i DK (220HK Cosworth). I SE havde tænkt på en ældre BMW M5 (1990) men iflg. Nordea's ekspert i flytning til SE kan bilforsikringer i SE faktisk koste mere end DK. Passer det? Og findes der et sted hvor man kan udregne prisen uden SE person nr.? Mvh. Cossie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Priserne på de svenske forsikringer, kan sagtens være dyrere end i dk! Skal du have et prisforslag til en svensk forsikring skal du bruge både svensk nummerplade og personnummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest cossie

Jeg har været inde og kikke på if-forsikringen men uden reg. nr og med et tilfældigt personnr. Der ud over har jeg sendt en mail til Länsforsikring så jeg håber i det mindste at kunne få en ca. pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Du skal da være sikker på at det cpr. nr. du bruger er en på samme alder som dig! Derefter skal du oplyse hvor lang tid du har haft det pågældende kørekort(deraf din bonus) Men uden reg.nr fra en lign. bil skal du ikke regne med noget som helst! Du kan som jeg, ringe til en forhandler og få oplyst en nummerplade på en lignende bil...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...