Jump to content
Guest lars

Hårde hvidevarer i Sverige

Recommended Posts

Guest lars

Hejsa, Er der nogen der har tips til hvor man billigst køber hvidevarer i Sverige? Specifikt et køleskab og en opvaskemaskine...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest lars

Hejsa, Er der nogen der har tips til hvor man billigst køber hvidevarer i Sverige? Specifikt et køleskab og en opvaskemaskine...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Hej Lars, Ja jeg har lige været hele den mølle igennem. Det billigste tilbud jeg fik var i Siba ved Bauhaus/Svågertorp. Jeg købte både opvaskemaskine, komfur samt køle/frys i rustfri stål og indhentede tilbud fra mange forskellige steder i både Danmark såvel som Sverige. Dog var Siba en del billigere og så leverer de og installerer hvidevarene samt tager de gamle med retur hvis man ønsker dette. Du er velkommen til at kontakte mig hvis det er. Held og lykke, Martin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Ja, det forstod jeg da ihvertfald på dem. Men, jeg købte inden jeg flyttede ind, så jeg fik det leveret i dk. Uden beregning. Men, jeg sparede så meget på det jeg købte, at hvis jeg skulle ha' betalt for transporten til sverige, så havde det stadig været ok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Jeg kan så røbe, at det kun er 1½ uge siden jeg købte og jeg indhentede også tilbud fra www.billigehvidevarer.dk og der var prisen ca. 500,- dyere end det tilbud jeg fik i Siba. Dette var sågar uden levering samt installering og bortkøring af eksisterende hvidevarer som Siba også klarede. En helt anden ting er, at det måske er rart at have garantien på sådanne ting så tæt på ens bopæl som muligt happy.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Martin, det kommer vel an på hvordan man handler ? Nogle kører til tyskland, for at handle bil til flere hundrede tusind, uden at ha' garanti, andre kan acceptere, at deres hvidevare bare skal holde i min. 2 år .... Det tilbud jeg fik, kom i hus efter jeg pressede dem mod andre tilbud. I forhold til hvad jeg skulle gi' i en normal butik (efter at ha' handlet) svarede til at jeg fik min Siemens opvaskemaskine gratis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Tja Palle ... Folk der forhandler hvidevarer er nogle banditter og vi har sikkert begge gjort en god handel og presset dem meget hver især. Når alt kommer til alt er det nok mest dagen og den person man lige får fat i der afgør det happy.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Martin...det tor jeg du har ret i... Jeg fandt ihvertfald ud af, hvor meget jeg kunne spare, ved at videresende de tilbud jeg fik via mails... Det var helt vildt. Listepris på 21000 fik jeg ned på 11300. (Kombiovn, kogeplader, opvaskemaksine og emhætte) At garantien ligger i DK er jeg ligeglad med. De varer jeg har købt holder langt mere end 2 år

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest carspar

Ja her i Sverige har vi selv købt en opvasker, vi så på en billig diskountmaskine, men sælgeren ville hellere sælge os en Bosch så vi fik 40% rabat i Elgiganten i Malmø og den kostede så bare 100 Skr mere end discount modellen. Det var selvfølgelig inklusive transport og montering. De vil gerne handle om priserne her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Hvis Lars staidg følger med, vil jeg lige dele mine egen succeshistorie. Jeg brugte www.pricerunner.se og endte med at handle hos elektrostore.se Prisen var helt ok - og den service de leverede overgik deres egne løfter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest lars

Jeg er her stadig.. Og nu er den gamle opvaskemaskinen *GÅET I STYKKER* så nu er det pludselig kritisk vigtigt - om ikke andet så for husfreden - at vi får fundet noget ;-) Må igang!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anders

Hejsa. Jeg kan se jeg er lidt sen på den, men hvis andre med ligende spørgsmål læser dette kan jeg fortælle om mine erfaringer. Jeg er i gang med et enormt renovering projekt her i Sverige, og har efterhånden en god puls på hvor henne man skal købe det forskellige. FOR DER ER ENORME SUMMER AT SPARE, hvis man kigger sig ordentligt efter. Jeg skal bruge hårde hvide varer for over 100.000 til mt nye hus og har ligget og forhandlet med rigtigt mange forretninger både her i Sverige og i Danmark (faktisk alle de forretninger jeg kunne finde der sælger hårde hvide varer) Elektro Store i sverrige har slået de andre. Enkelte kom tæt på, men elektro store vandt med et nogle tusind. De giver stort set ingen rabat, i forskel til de andre. Men det er ifølge deres udsagn fordi de er billigst. Han udfordrede mig tilmed til at finde en der kunne gøre det billigere. Det er ikke lykkes. Det er mine erfaringer. Anders

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...