Jump to content
Admin

Godis

Recommended Posts

Nu da jeg har delt ud af min viden om lösgodis i Helsingborg (nu er der over 40 butikker i databasen), kunne det jo være interessant at vide hvor man køber godis i Malmö.Jeg er ikke selv stödt på nogle rigtig gode steder.Er der nogle der har nogle bud ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Nu da jeg har delt ud af min viden om lösgodis i Helsingborg (nu er der over 40 butikker i databasen), kunne det jo være interessant at vide hvor man køber godis i Malmö.Jeg er ikke selv stödt på nogle rigtig gode steder.Er der nogle der har nogle bud ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest julie

Altså... nu tvinger du mig jo til at skrive :o) Vi bor i Oxie, og du har da lidt ret, der er ikke sådan nogle helt vilde steder med Godis, i hvert fald ikke hvad vi er stødt på endnu. Men et godt bud er da Rimi, både i bunkeflo og inde i malmø, som har et stort og godt udvalg, til jeg tror det er ca. 5 sv.kr./100 g.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænkte jo nok at det var det der skulle til :-) Hvis i ikke har nogen rigtige godis steder, som Godisbussen og Gotteboet har det jo nok noget med grundpriser at gøre.Der er sikkert ikke de store penge i godis, så det er nok en fordel at lokalerne ikke koster det store.Og kan man så kombinere det med en beliggenhed ved en af Sveriges mest befærdede (og ulykkesramte) landeveje, så kan det nok lykkes.Jeg frygter også at det er slut med de 2 butikker om 2 år når motorvejen bliver færdig og turisterne kører uden om. Iøvrigt kan jeg selv anbefale Hydro på Munkhättegatan.Det er et fornuftigt udvalgt til 4.50/HG. Jeg ved godt det er lidt vildt at gå så meget op i godis, men sådan er jeg altså.Jeg synes det er utroligt at ligemeget hvor mange butikker jeg har været inde i, kan jeg stadig finde nye ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

OK, så vil jeg da også give mit besyv med, selvom det nu er negativt. Jeg faldt over en godis-butik på Engelbrechtsgatan i Malmö (nær ved Lilletorget), hvor de reklamerede med at have 280 forskellige slags godis. Ja tak, men prisen var SEK 9,90 pr. hg (100 gr.) Så den kan jeg altså ikke anbefale. Selv spiser jeg ikke særlig meget godis, men jeg skal nok kigge butikker og priser og melde tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jo,men nogen gange må man betale lidt for udvalget.Selvom 9.90 er ret dyrt kunne man da godt kigge forbi bare en enkelt gang for at se om de havde noget spændende.280 forskellige er da OK.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, du skal da være velkommen. Jeg ved bare, at de få ting, jeg kunne lide, nemlig jordgubbbomber og päronbomber, var gamle og hengemte. Som sælgeren sagde: "ja, det er hellerikke det, der sælger mest". Men når min lokale Preem-tank endelig har dem på programmet, er de væk, før man kan nå at blinke, så jeg er altså ikke den eneste, der kan lide dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Nede ved Mobilia og lige ved siden af El-giganten og Jysk der ligger "Lekia" (mener jeg det hedder) der koster det i hvert fald de 4skr og der er nok cirka 40 forskellige æsker. Og den pris har ligget fast i snart et halvt år. Vi plejer dog at købe vores godis i Godisgrubben.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...