Jump to content
Guest Jan

Hvad betaler I?

Recommended Posts

Guest Jan

For at lægge et budget før vi flytter til Sverige, vil jeg godt høre hvad i andre betaler for jeres bil forsikring. Så vil jeg se om det måske kan sammenlignes med hvad jeg har brug for. Jeg er 36 år og har altid kørt skadesfri. Jeg tænker på at købe en chrysler Voyager van, så der er plads til børnene. Ligeledes er det planen at vi skal have en lille ekstra bil, måske en ford fiesta. Som sagt høre jeg gerne hvad i andre betaler så der kan sammenlignes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

7800 SEK om året for en Audi A4 Avant 3.0 Quattro årgang 2002 mit dem alles, kørselstrækning 25.000 km om året. 30 år, kørekort i 12 år, aldrig skader. Parkering på egen p-plads

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Tror det er lidt vigtigt at få alder og hvor mange år der har været kørekort i det her regnestykke. Jeg giver 11000 hos Länsförsäkringer om året for en passat 1.9 tdi st.car fra 2001. Er 27 og har haft kørekort i 9 år. kører 25000+ om året

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Audi S6 stw. 2002 - 34 år, ingen skader, parkering i garage, >30.000 km/år. 9.500/år i SalusAnsvar inkl. det hele. Pris på dorsikring afhænger af mnange faktorer: -Alder på fører(e) -Bil (alder, type, motor, import/sv.såld, m.m.m.) -Kørselsbehov -Selvrisiko -Postadresse -Antal andre forsikringer i samme selskab (samlerabat) -Parkering ...og en masse andet... Ved ikke lige om længden på penis har betydning,men jeg ringer straks til SalusAnsvar og kræver rabat!!! Det bedste er at ringe rundt og sammenligne...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
...og en masse andet... Ved ikke lige om længden på penis har betydning,men jeg ringer straks til SalusAnsvar og kræver rabat!!!
Fordi den er så lille :D - kunne ikke lade være, den lå lige til højrebenet. Din S6-er er den sådan bordeaux farvet? Tror jeg har set den et par gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Fordi den er så lille :D - kunne ikke lade være' date=' den lå lige til højrebenet. Din S6-er er den sådan bordeaux farvet? Tror jeg har set den et par gange.[/quote'] Hurtig, hva..? :) Synd din bil ikke er lige så hurtig!! :D Den er næsten bordeaux-farvet - det rette navn er "Barolo-rød"...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest carspar

En Citroen Xsara Picasso Diesel 1,6 årgang 2004 Kører 50.000 pr. år Står i garage i Lund (området er vigtigt for prisen) har haft kørekort siden 1973 elitebilist pris for forsikring hos MotorMannen 3.300 pr. år :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Volvo 855 t5 Volvo 855 t5 årgang 1996 20000km 27 9års skadefrit 5400sek hos länsforsikring. Står på lukket villavej i Helsingborg(Miatorp/planteringen). Vi har alle vores forsikringer hos dem, så vi får noget rabat, ellers er de ikke billige. Mvh Leon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Volvo S80 T6 fra 99. Kørsel under 20.000 km. Står i privat garage. Område Sjöbo. 683 SEK om måneden hos Volvia incl alt. Kia Picanto 1,1 fra 04. Kørsel over 25.000 km. Står i privat garage. Område Sjöbo. 2060 SEK om året uden Vagnskada (betalt i 3 år af Kia) 34 år, kørt siden 18 år uden skader(som de kender til HAHA)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
...og en masse andet... Ved ikke lige om længden på penis har betydning,men jeg ringer straks til SalusAnsvar og kræver rabat!!!
og de endte med at sende dig et girokort extra :laugh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Brian 57000sek den har kørt 143000 og er sølv, man får rigtig meget bil for pengene (udstyr motor osv.)i sådan en gammel volvo ;-) den rykker også ok ;-) MVh Leon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
57000sek den har kørt 143000 og er sølv, man får rigtig meget bil for pengene (udstyr motor osv.)i sådan en gammel volvo ;-) den rykker også ok ;-) MVh Leon
Ja en T5 er ikke at kimse af :thumbup: den ved godt hvilken vej man skal :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er 31 år, 12 år skadefrit. bmw 530dA touring 2002 import - 7.800 kr/år - ubegrænset km. Helforsikring hos Salus citroën saxo 1.4i 1997 import - 1.774 kr/år - 10.000 km. Trafikforsikring hos Salus Parkering i privat garage, privat grund. Eslöv kommun.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Kører du fra Esløv hver dag???

Jeg er 31 år, 12 år skadefrit. bmw 530dA touring 2002 import - 7.800 kr/år - ubegrænset km. Helforsikring hos Salus citroën saxo 1.4i 1997 import - 1.774 kr/år - 10.000 km. Trafikforsikring hos Salus Parkering i privat garage, privat grund. Eslöv kommun.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Nej nej' date=' der parkerer han bare i en privat garage![/quote'] Grotesk nok er det faktisk hurtigere end da vi boede i DK hvor vi pendlede fra Sorø. Cirka 20 km længere, bare ingen køer :-) Og når det så er sagt så glæder jeg mig til jobbet flytter til Ørestaden og jeg slipper for Kbh City.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...