Kim H 10 Anmeld indhold Skrevet June 9, 2005 Kundevenligheden hos Øresundsbron er åbenbart lidt i bedring. Dags dato opdagede jeg - lige efter at have passeret sidste frakørsel før broen i Sverige - at jeg var kørt hjemmefra uden brobizz. I første omgang tænkte jeg mange dårlige tanker ... I næste omgang - OK - jeg kan måske få lov til at køre tilbage og hente den ... Gik ind til Kundeservice på Lernacken - oplyste at jeg havde glemt min brobizz ... Den flinke servicemedarbejder tog straks fat i 2 stykker A4-papir. Disse blev udfyldt med oplysninger om mit abonnement, og at jeg havde glemt brobizzen. Med disse papirer i hånden blev turen til DK genoptaget. Det ene papir blev afleveret ved en bemandet betalingsluge - og jeg kom igennem uden ekstra omkostninger. Det andet papir skal bruges ved hjemkørsel i aften. Indtil videre dagens lille positive :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2005 Det kan sgu da også kun blive bedre ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites