Jump to content
aj

Briller

Recommended Posts

Jeg skal til at købe nye briller. Nogen der ligger inde med en anbefaling til et prisvenligt sted? Så i en gammel tråd at Glasögonmagasinet påstår at være de billigste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ogsaa haft nogen paa prove og synes faktisk godt om dem. Dog da jeg skulle til at sende dem tilbage med en ordre laeste jeg at man skal have en udskrift fra sin optiker/ojenlaege med styrke og pupilafstand foer de kan lave briller til en. Og det er saa dertil jeg er naaet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, så har jeg fået dem hjem. Jeg gik til http://www.louisnielsen.dk og betalte 120 kr. for en synsprøve (man får udskriften med hjem). Jeg valgte dog ikke at købe briller hos dem, idet man skulle et vel over 1000 DKK før der noget som så bare nogenlunde ud. Jeg endte i stedet med at bestille hos http://www.glasogondirekt.com. Med et ekstra frivilligt tilvalg endte jeg med at slippe 545 SEK. Jeg synes selv kvaliteten er glimrende og har ikke noget at klage over. Så alt i alt har det været en positiv oplevelse. Leveringstiden var 8 dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Efter at have læst denne post bestilte jeg 4 par hjem fra Glasogondirekt, og meget impoenrende dumpede de ind ad brevsprækken 2 dage senere (selvom jeg stadig bor i Dk). Men kvaliteten af stellene var tilgengæld ganske forfærdelig. Sammenføjningen af brille og brillestang var skæv på dem alle, og på en af brillerne sad stangen simpelthen løs! Desuden glemte de også at sende alle parrene, jeg fik kun 3. Så mao, er jeg ikke videre imponeret. Tror jeg prøver Louis Nielsen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...