Jump to content
Guest Supermule

Så vil jeg da indvie Vellinge forum'et....

Recommended Posts

Guest Supermule

ja dav... Jeg kommer altså fra Vellinge(Hököpinge)... Vi er nogle stykker herude efterhånden. Credde, Homer og undertegnede... Måske skulle man afholde en fest???? :love2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Der er én til, som bor i Vellinge. Michael mener jeg, han hedder. Plejer at løbe forbi, der hvor han bor - correct me if I am wrong ;) I kan vove på at holde en fest, før jeg er kommet hjem fra Peru hehe :p

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Martin-Grevie

Vi (kæreste og barn på 8 uger) bor også i Vellinge (ca. 5 km fra Vellinge by) i Östra Grevie. Vi har boet her i 2 år og er faldet perfekt til. Synes ikke jeg støder på danskere nogen steder i Vellinge, men det er da sjovt at høre at her er et par ligesindet ;-) /Martin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Du er sgu altid velkommen forbi med familien Martin... Kunne være hyggeligt!!! :) Vi kunne jo lave en fast månedlig Vellinge pokertour of champions... Eller så no'et.... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Martin - Grevie

Lige over Brian ! Poker er ikke min stærke side, men vi er der friske på at møde andre danskere herovre. Også bare lige for at prøve og drøfte andre ting med DK'ere end bilpriser og transporttid....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...