Jump to content
Sign in to follow this  
Nulla

YYYOOO svedala

Recommended Posts

jow jow der er da liv her også. Min mand og jeg bor i tegelbruket med vores datter på 1½ år, vi er meget glade for det, og lillepigen stortrives i daggis. kan kun anbefale denne skønne by :th2:

*host* ....... ;)
Så håber jeg I snart får nogle flere aktive i Svedala :p så I ikke behøver at være de eneste på tråden Bjarne. Men points for at holde lokalforumet i live :th2:

så lige et spørgsmål uden for kategori Hvordan er dagis og skolerne i Svedala? Vi bor i bunkeflostrand, hvor de jo egentlig har et rigtig godt ry. Men vi overvejer meget at flytte til Svedala, da huspriserne er lidt mere overkomlige. Men er ikke meget for at flytte til et område med et decideret dårligt ry. Håber der er nogen der kan komme med et indput om det? Og gerne nogle erfaringer.

Ok i Svedala Jeg har boet i Svedala indtil for 5 år siden. Min sön bor der stadig så jeg har lige spurgt om en opdatering. Der er ingen desiderede skod områder, men Roslätt området har ikke ry for at väre det bedste, men er dog blevet bedre. Området omkring Klockerejorden er nok det dårligste område P.T.