Jump to content
Guest carspar

Hvem bor her i Lund

Recommended Posts

Guest carspar

Carsten 50 år og frue, börn er efterladt i Danmark Boet i malmö februar 2002 til september 2002 Lund september 2002 og frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Anders Pier (32 år), Cindie Pier (36 år), Natacia Smith (15 år) og Nadia Pier (7 dage :-) Bor i Kävlinge (ved godt der er en gruppe for Kävlinge :-) Natacia (Cindie's ældste datter) går på efterskole på Samsø i DK, Anders og Cindie arbejder i DK og pendler hver dag (Cindie har dog p.t. Barsel, med Nadia - vores lille ny-halv-Svensker :-) Og vi ELSKER at bo herovre !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest carspar

Hej Anders ja så er vi jo ikke mange i dette forum fra Lund, ud af de 1400 der bor her. Men velkommen jeg har selv fornemmelsen af at Kävlinge er med i lund mere end nogle af Lunds egne östkommuner. Vi elsker også at bo herovre og har snart 4 års jubiläum i Sverige. Vi bår forövrigt i det nordlige Lund ved Annehem og på 5 våning så vi har en ufattelig god udsigt fra turning torso over barsebäk op på skånesletten og over til hvor solen står op i öst. Vi kan sidde på altanen (10 Kvm) og grille samt se hele Öresund med Köbenhavn. Samtidigt bor vi i Lund med 25.000 studerende samt 15.000 andsatte udelukkende på universitetet. Det betyder at der er repressenteret 150 forskellige nationer (ifölge Sydsvenskan) når det er i drift. Det er multikulturelt og tak for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Så må vi heller på banen !! Heidi Christtreu 29 år, arbejder i CPH. Henrik Christtreu 44 år arbejder ved Roskilde Brandvæsen.Ingen hjemmeboende børn. Har været "Svansker" siden 20050601 2 beagler (jagtglade !!!!!) , 4 motorcykler, 2 biler, 147 m2 mursten fra 1990 på 1900 m2 torp. Bor i udkanten af Veberöd, midt i "Skoven", dog kun 3 minutter, på cykel, til Veberöd "down town". Veberöd er perfekt for os, dem vi købte huset af gav os en kort præsentation for byens "nøglepersoner" !!!!!!!!, vi må konstaterer at svensker må have mange "kvindegener" , de er utroligt nysgerrige !. Ved fra den lokale pizzamand, at der er flerer "Svansker" i byen, men at de må gå og trykke sig, KOM FREM !!!! MfG. www.team3xh.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Godt nok ikke Lund, men tæt på "Eslöv" Michael 36, Olga 33, Alex 3½. Min kone er under uddannelse og jeg selv er selvstændig forretningsdrivende med export/import af næsten alt, så hvis nogen mangler et tilbud på fladskærme, møbler, ja whatever så lad os tale sammen, der vil generelt være 15-20% at spare på de fleste dagligdags goder. Vi har nu boet i Sverige i 3 mdr. og det ligger helt fast at vi ikke tager retur til Danmark. Jeg kommer oprindeligt fra Gilleleje, så man kan jo egentligt sige at jeg altid har været reservesvensker. Min kone kommer fra Moskva! Vi har egentligt fået opholdstilladelse til hende i Danmark, men efter at have besøgt nogle venner her i Sverige, blev vi enige om at dette var stedet for os. Arbejder dog stadig en del i Danmark da jeg også har eget firma der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hører vel egentlig også til i den her gruppe.. Bor i Brödåkra, ikke så langt fra Löberöd... Michael, jeg er interesseret i en fladskærm (plasma, 42"), så hvis du stadig kan klare det, så meld lige tilbage! ;)

...jeg selv er selvstændig forretningsdrivende med export/import af næsten alt' date=' så hvis nogen mangler et tilbud på fladskærme, møbler, ja whatever så lad os tale sammen, der vil generelt være 15-20% at spare på de fleste dagligdags goder.[/quote']

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest carspar

Farvel Lund du har været et kanont godt venskab værd. Du vil altid være i vores hjerter og vil vil også komme på besøg ofte. At opleve feks. karnevallet i Lund med over 200.000 deltagere var stort, da det kun sker hvert fjerde år. Men Lund vi flytter nu på søndag ind i vort nybyggede hus i Tygelsjø og glæder os meget men Lund, du har en kæmpe plads i vore hjerter for altid. Hils alle de mennesker der kommer fra flere end 150 forskellige lande det er jo dem der giver dig dit særpræg. Tak for de 4½ år du gav os.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...