Jump to content
ccdj

Mountain Dew

Recommended Posts

Ville lige meddele at Hanonda ude på industrgatan har fået Mountain Dew 24 x 50 cl koster i omegnen af 85 kroner. smil fra Christina PS. Credde hvis du læser dette indlæg........... Så kan jeg godt fixe en vejbeskrivelse fra Peru til industrigaten hvis det skulle være:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ville lige meddele at Hanonda ude på industrgatan har fået Mountain Dew 24 x 50 cl koster i omegnen af 85 kroner. smil fra Christina PS. Credde hvis du læser dette indlæg........... Så kan jeg godt fixe en vejbeskrivelse fra Peru til industrigaten hvis det skulle være:lol:
Stort! Er det som tilbud eller fast i sortimentet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhuuuuuuu... Selvfølgelig læser jeg dette. Jeg må straks sende en Inka ekspedition til Industrigatan :P
Hva' pokker kan man ikke få Mountain dew i Lima :p

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det kan man faktisk ikke. Herovre drikker folk kun Inka Cola (ja det hedder det faktisk) og ellers almindelig Cola, 7up, Sprite, Fanta men ingen Pepsi eller Mountain Dew - men har ikke været i alle supermarkeder endnu :p

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
hvordan smager sådan en sag? nu vi er ved læskedrikke, hvad skete der med coca cola med vanilie smag?
Har heldigvis ikke set den længe for den var da godt nok på højde med "Cherry coke" :scared:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Stort! Er det som tilbud eller fast i sortimentet?
Jeg spurgte jo den rare mand om dette....det er et tilfældigt tilbud. Men jeg er sikker på man kan tale med ham om at skaffe dem hjem lidt oftere, hvis der er nogle stykker der køber det ;) smil fra Christina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
hvordan smager sådan en sag? nu vi er ved læskedrikke, hvad skete der med coca cola med vanilie smag?
Hvordan smager Mountain Dew....hmmmmm som en mere "flad" Faxe kondi med et twist af USA:lol: smil fra Christina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Er du bare fjern eller komplet idiot???? Du beder om en beskrivelse af mountaindew og så linker jeg dig til deres hjemmeside........ Der kan du selv læse alt om MD, såfremt din staveplade er indrettet til andet end dansk. Det pisser mig da helt af, når du laver sådan et indlæg.... :fight::mad:

Mr. Supermule.. Er det komplet umuligt for dig og ikke besvare hvert eneste inlæg på dette forum.. Det ville tage dig mindre tid og skrive "læskedrik" end at komme med endnu et af dine tåbelige indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Er du bare fjern eller komplet idiot???? Du beder om en beskrivelse af mountaindew og så linker jeg dig til deres hjemmeside........ Der kan du selv læse alt om MD, såfremt din staveplade er indrettet til andet end dansk. Det pisser mig da helt af, når du laver sådan et indlæg.... :fight::mad:
Ja jeg må jo nok erkende at det er dig komplet umuligt :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Sådan en type som dig eksisterede ikke på morfars tid.... Der var jeres slags en saga blot!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad::mad::mad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ville lige meddele at Hanonda ude på industrgatan har fået Mountain Dew 24 x 50 cl koster i omegnen af 85 kroner. smil fra Christina PS. Credde hvis du læser dette indlæg........... Så kan jeg godt fixe en vejbeskrivelse fra Peru til industrigaten hvis det skulle være:lol:
Nu var jeg på Industrigatan idag og kunne ikke finde nogen Hanonda?!? :rolleye: Hvor er det lige præcis den ligger? :new:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Nu var jeg på Industrigatan idag og kunne ikke finde nogen Hanonda?!? :rolleye: Hvor er det lige præcis den ligger? :new:
Hello Jønsson malmbilledet.jpg Du drejer ned der hvor der ligger en rød bygning på hjørnet og så er det inde i gården. Ovre i højre hjørne, inde i et "lager" lokale :th2: Smil fra Christina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Gæst
Så bliver den lukket for mit vedkomne' date=' syntes at du har udstillet dig nok. :th2:[/quote'] Jeg er ked af at sige det, men denne dialog siger mere om dig, end Supermule, der blot er hjælpsom... :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hello Jønsson Du drejer ned der hvor der ligger en rød bygning på hjørnet og så er det inde i gården. Ovre i højre hjørne, inde i et "lager" lokale :th2: Smil fra Christina
Var forbi Hanonda idag, du havde helt glemt at fortælle at det var 1/2 liters flasker, 24 for 85 kr. DET ER BILLIGT!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Var forbi Hanonda idag' date=' du havde helt glemt at fortælle at det var 1/2 liters flasker, 24 for 85 kr. DET ER BILLIGT![/quote'] det er nemlig det det er ;)............ Og hov hov jeg havde skrevet 50 cl flasker det er vist det samme som en ½ L :rolleyes: Men under alle omstændigheder var det jo godt du fandt det :th2: smil fra Christina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...