Jump to content
Guest Madglad

Gode restauranter i Malmö

Recommended Posts

Guest Madglad

Har siddet og søgt lidt, men ikke fundet noget jeg kunne bruge... jeg ville super gerne høre om der er nogle, som kan anbefale nogle gode restaurenter i Malmø - helst inde i centrum og ikke asiastiske På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg holder med Christina' date=' Mando er et dejligt sted, med rigtig god mad. Prøv deres "Jättelövbiff" eller planksteak - :rolleye: UHM. :love:[/quote'] Jep............ Mando er Læææææææææækert :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Madglad

Jamen, tak for de svar der kom. Ikke mange, men folk herinde går måske ikke ud og spiser - siden der heller ikke har været nogen tråd om det tidligere. Alle slags restaurenter havde interesse (dog ikke asiatiske) - havde troet, der ville være kommet en mængde svar, når det var så åbent et sprøgsmål - så der havde været lidt flere at vælge mellem. Men takker til dem, som brugte tid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det er bare mig, der ikke kan stave - søgte på ordet restaurent - sådan staves det slet ikke.... Sorry :)
Måske noget at gøre med du søger på et rengørings firma ...rent og det er en Restaurant du søger :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Madglad
Sen kan man ju själv gå runt i Malmö och titta lite...?
Det er just hvad, jeg har gjort og været uheldig hver gang!! Det er dyrt men mest af alt smadder ærgerligt, når man glæder sig til at komme ud og hygge og spise noget dejlig mad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Louisiana. :)

Har gået forbi stedet' date=' men endnu ikke været inde, kan det evt. sammenlignes med House of Souls i KBH?[/quote'] House of Souls er ihvertfald skide godt:th2:
Jeg kender desværre ikke House of Souls i KBH.. Men maden er god på Louisiana, og egentlig ganske rimelig i pris.:thumbup:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...