Jump to content
credde

Solbriller...

Recommended Posts

Jeg skal have mig et par nye solbriller til skiferien (ikke googles, dem har jeg) og det skal være Oakley. Ved i hvor, man køber dem i Malmö? Har kigget på Stadium & Intersports hjemmesider, men der ser det ikke ud til, at de har andet end googles i Oakley. PS: Jeg ved godt, hvor man kan købe dem i Danmark, så det er ikke det, der er spørgsmålet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Super takker... Har været hos Synsam og de havde kun oldnordiske modeller :D Men Preisler må jeg prøve og se om de har én af de modeller jeg har i kikkerten.
Om ikke andet må de kunne bestille den model hjem du vil have.....Jeg tror absolut de er til at snakke med! Og hvis du bare ikke kan finde det du vil have, så kan jeg anbefale Optikkens Hus V/rundetårn i KBH kan bestille ALT Oakley hjem. Bare spørg efter Claus :th2:........Men som sagt, tror nu godt du kan få Preisler til at gøre det samme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Eller gøre som mig. Bestille direkte på Oakley.com :-) (længe leve APO adresser):th2: Der ligger en friluftsbutik på hjørnet af Stora Torg. Mon ikke de har oakley også? Husk så lige at de helst skal være polarised. Dine De koster ikke ret meget mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ellers går jeg til Fjeld og Fritid, der har de dem, jeg har kig på, der kan jeg sikkert få rabat, det har jeg gjort før! Brizz - bestiller gerne på nettet, men vil jo lige finde ud af hvilken af de modeller, det skal være :-) Men jeg kan se på det hele, at jeg skal drible ind til Stortorget!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har bestilt 2 modeller som jeg kan prøve og det par der ikke passer mig bedst sælger jeg heroppe. De kan nemt sælges her om 14 dage - 3 uger når solen begynder at kigge frem :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Var de så billigere end i Danmark' date=' dyrere eller samme pris?[/quote']Havde jeg søgt markedet igennem i DK & SE kunne jeg sikkert have sparet penge..men det havde ikke været meget. Hellere købe hos en ordentlig optiker, når man investerer i solbriller over "rode-rundt-i-handskerum-pris".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fandt solbrillerne, dog ikke hos Preisler eller den anden butik på Stortorget, som hedder Outside (de forhandler slet ikke Oakley). Jeg købte dem derimod i Peak Perfomance butikken lidt længere nede af gågaden. Tak for hjælpen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg fandt solbrillerne, dog ikke hos Preisler eller den anden butik på Stortorget, som hedder Outside (de forhandler slet ikke Oakley). Jeg købte dem derimod i Peak Perfomance butikken lidt længere nede af gågaden. Tak for hjælpen :-)
det var da dejligt for dig....Og tillykke med købet :th2: smil fra Christina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...