Jump to content
DarkAdMiN

Hvor meget betaler DU i forsikring for din bil?

Recommended Posts

Jeg går ud fra at den er til alle kunder - står under "nyheter" på forsiden når du har logget ind...
Yes - jeg har det også.. Det er bare nede lige nu "Beskrivning Tekniskt fel, vänligen försök igen senare." Det var da i øvrigt en rigtig god pris på Land Roveren!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
"Premie kan ej beräknas för fordonsklass. Kontakta kundervice" Typisk....*bah*
Kender jeg godt, sådan var det både med vors Z4 3.0i Sport og vores X5 4.4i Sport..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Bil? (model, liter? osv): Volvo V70 2,4 2006 Alder? : 26 (en måned endnu) Hvor mange år kørekort? : 8 år (næsten 9 år) Skadefrit? : alle 8 år Forsikringstype? : Helförsäkring Forsikringsfirmaet? : Volvia Bopæl? : Serenadgatan, Malmö Pris? :4700 skr. Parkering: På fællesparkering, indtil videre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Bil? (model, liter? osv): Jaguar X-type 2.0 Diesel Business 2004 Alder? : 38 Hvor mange år kørekort? : 19 Skadefrit? : 19 Forsikringstype? : Helforsikr. Forsikringsfirmaet? : Länsf. Bopæl? : Blentarp Mil pr. år > 2500 dvs. unlimited Pris? : 4.400 Bil? (model, liter? osv): MB 320 v6 Benzin 98 Alder? : -II- Hvor mange år kørekort? : -II- Skadefrit? : -II- Forsikringstype? : Hel Forsikringsfirmaet? : -II- Mil pr. år max 1500 Bopæl? : Blentarp Pris? : 4100 Det skal dog nævnes at jeg er "kernekunde" eller hvad de kalder det da vi både har villa og sommerhus forsikret hos dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Jeg går ud fra at den er til alle kunder - står under "nyheter" på forsiden når du har logget ind...
Har lige talt med dem. De sender et tilbud på 2 biler plus en hemforsikring. Lavere selvrisk og ellers samme dækning som Salus (ser det ud til) til en pris der er mere end 8500 sek billigere om året!!!!. Har bedt dem straks sende papirer til gennemsyn og underskrift...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Har lige talt med dem. De sender et tilbud på 2 biler plus en hemforsikring. Lavere selvrisk og ellers samme dækning som Salus (ser det ud til) til en pris der er mere end 8500 sek billigere om året!!!!. Har bedt dem straks sende papirer til gennemsyn og underskrift...
Rundt med en kasse Duff og en kasse Donuts til Homer for det gode tip!! :laugh: :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Har lige talt med dem. De sender et tilbud på 2 biler plus en hemforsikring. Lavere selvrisk og ellers samme dækning som Salus (ser det ud til) til en pris der er mere end 8500 sek billigere om året!!!!. Har bedt dem straks sende papirer til gennemsyn og underskrift...
Du holder os lige opdateret på denne, Trine!! :th2: Jeg er også ganske interesseret i at spare penge...sjovt nok ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Rundt med en kasse Duff og en kasse Donuts til Homer for det gode tip!! :laugh: :th2:
Ah det stod jo på min netbank:).. men det er vildt, det er jo en gratis forsikring. Nu skal jeg bare lige have fikset at få min Salus afmeldt.. de er først til forfald til april og september næste år:sick: Men vi kan vel afställe dem på skift også undvære en af gangen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Moerke, Har du hørt mere og læst dine betingelser igennem? Blev nemlig selv ringet op af dem idag (havde selv bedt om det) og fået et ganske godt tilbud som ligger 3-4k under hvad salus og Läns kunne gøre. Ville bare høre om du havde fundet nogen faldgrupper osv i deres vilkår?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Moerke, Har du hørt mere og læst dine betingelser igennem? Blev nemlig selv ringet op af dem idag (havde selv bedt om det) og fået et ganske godt tilbud som ligger 3-4k under hvad salus og Läns kunne gøre. Ville bare høre om du havde fundet nogen faldgrupper osv i deres vilkår?
Prøv denne: http://www.konsumenternasforsakringsbyra.se/frames.asp?url=/jamfor/jamfor_forsakring.asp?_ci_insurance_type_id=97&menu=JAMFOR&avd=JAMFOR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ja - rundt med en kasse Duff til Homer!! :laugh:
Ja du kan ryge på listen over folk som jeg nok skylder en fadbamse...Den kan udbetales en dag der bliver specificeret nærmere på Bishops arms!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Moerke, Har du hørt mere og læst dine betingelser igennem? Blev nemlig selv ringet op af dem idag (havde selv bedt om det) og fået et ganske godt tilbud som ligger 3-4k under hvad salus og Läns kunne gøre. Ville bare høre om du havde fundet nogen faldgrupper osv i deres vilkår?
Jeg har gennemlæst og ikke fundet "faldgrupper" så jeg har tegnet hos dem. Skal lige have min biler avställt i løbet af næste uge så jeg kan skifte asap:) topnice faktisk...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har gennemlæst og ikke fundet "faldgrupper" så jeg har tegnet hos dem. Skal lige have min biler avställt i løbet af næste uge så jeg kan skifte asap:) topnice faktisk...
Jeg fik et intro tilbud hos Folksam da jeg købte min bil på 6 mdr og det slutter snart så der skifter jeg. Desværre kan manikke "avställe" sin lejlighed. Der har jeg nemlig lige betalt for 1 år :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Her er hvad jeg har fået af tilbud på en ny Citroén C4 1.6 HDI fra 02/06 med 8 års kørekort ancinitet. (priser er pr. halvår) Helförsäkring Länsförsäkringar 4.091 Trygg Hansa 5.780 Salus 5.862 Folksam - Tennant 6.504 Aktsam 5.756 Solid försikringar 8.858 Sockenbolagen 8.915 motormannen.se 16.205

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Her er hvad jeg har fået af tilbud på en ny Citroén C4 1.6 HDI fra 02/06 med 8 års kørekort ancinitet. (priser er pr. halvår) Helförsäkring Länsförsäkringar 4.091 Trygg Hansa 5.780 Salus 5.862 Folksam - Tennant 6.504 Aktsam 5.756 Solid försikringar 8.858 Sockenbolagen 8.915 motormannen.se 16.205
Så mangler du bare Vesta. De er billigere end andre tilbud jeg har kunnet finde. Men meget sjov sammenligning. èn ting man ikke kan beskylde dem for er kartel dannelse mht samme priser :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Bil: Honda S2000 - årg. 2006 Alder: 23 Kørekort: 5 år Parkering i egen garage Forsikringstype: Halvforsikring Forsikringsselskab: Länsforsäkringar Pris: 6.600 SEK/år Bil: Honda Civic 1,8i Exec. årg. 2006 Forsikringstype: Halvforsikring Forsikringsselskab: Trygg-Hansa Pris: 4.350 SEK/år Får lidt rabat hos Länsforsäkringar, da vi også har huset forsikret der!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

det forsikringsselvskab der i kalder vesta er det nordea der har det? har nordea her i sverige. er lige rykket herover for 14 dage siden og er totalt på bar bund med erfaring med hensyn til forsikringer i sverige. jeg har 2 biler som skal forsikres herovre samt en inbo ville det kunne klares i vesta til fornuftig pris? jeg er 23 år har haft kørekort siden jeg var 18 og har aldrig lavet en skade. bilerne er: VW golf lV R32 '03 Peugeot 106 1,6 GTI '98 Robin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Her er hvad jeg har fået af tilbud på en ny Citroén C4 1.6 HDI fra 02/06 med 8 års kørekort ancinitet. (priser er pr. halvår) Helförsäkring
Hvis den er helt ny skal du vel kun ha' trafik+delkasko de første 3 år? Eller er det ikke alle der byder på vognskadeforsikring de første 3 år....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
det forsikringsselvskab der i kalder vesta er det nordea der har det? har nordea her i sverige. er lige rykket herover for 14 dage siden og er totalt på bar bund med erfaring med hensyn til forsikringer i sverige. jeg har 2 biler som skal forsikres herovre samt en inbo ville det kunne klares i vesta til fornuftig pris? jeg er 23 år har haft kørekort siden jeg var 18 og har aldrig lavet en skade. bilerne er: VW golf lV R32 '03 Peugeot 106 1,6 GTI '98 Robin
Tror ikke det er Nordea SE der har Vesta forsikring men blot samarbejder med dem. Det bedste du kan gøre er at kontakte forsikrings selskaberne og høre dem ad. Er der svenske plader på dine biler? Har du svensk personnummer? Hvis ikke nogen af delene får du ikke noget brugbart svar. Hvis du HAR svensk personnummer kan du se om du kan finde en svensk bil der ligner din egen så meget som muligt mht. årgang, km, udstyr osv også oplyse nr. pladen på den når du beder om pris. Der findes en sticky tråd om forsikring af bil. Der er navne på en masse selskaber. Så er det bare at begynde at spamme dem! Når du så finder nogen med gode priser kan du jo begynde at spille dem ud mod hinanden indtil du har en pris du synes du vil være med til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

ok snakkede med min bankmand om det med veste idag. prøver i første omgang og se hvad prisen bliver i vesta ellers må jeg igang med og ringe rundt til de forskellige. har svensk personnummer men der er ikke svenske plader på mine biler. de skal til bilprøvningen d.23 og 24 i denne måned så der er forhåbentlig lys for enden af tunnellen. en anden ting... skal jeg have forsikringsbevis med når jeg skal til bilprøvningen eller tegner jeg forsikring bagefter? har snakket med både vegverket og bilprøvningen idag men er sku stadig lidt i tvivl... er ikke så god til det svenske sprog endnu. Robin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
en anden ting... skal jeg have forsikringsbevis med når jeg skal til bilprøvningen eller tegner jeg forsikring bagefter? har snakket med både vegverket og bilprøvningen idag men er sku stadig lidt i tvivl... er ikke så god til det svenske sprog endnu.
Så vidt jeg husker - du kan tegne ansvarsforsikring når du har stelnummeret. Kasko når du har nummerpladerne. Du kan ganske enkelt ikke påställe bilen før du har en gyldig forsikring, men de er ligeglad med den ved besiktningen. Vi havde en bil med herop, den blev besiktiget på danske plader - kørte igen. En lille uge senere komme svenske skyltar + reg. attest - du påställer bilen hos VV på nettet - monterer pladerne og kan køre "på svensk".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...