Jump to content
Kim H

Nyt faktureringssystem ...

Recommended Posts

Guest Trine
Så har jeg - igen - checket i banken. Det utrolige er sket, det korrekte beløb bliver trukket :)
Damn, også hos mig. Det er aldrig sket før at den er anmeldt til betaling så sent...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Damn' date=' også hos mig. Det er aldrig sket før at den er anmeldt til betaling så sent...[/quote'] Jeg har endnu ikke fået min faktura... Ringede til dem, de sagde at man bare kan betale på mandag, den virker stadigvæk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Damn' date=' også hos mig. Det er aldrig sket før at den er anmeldt til betaling så sent...[/quote'] Idag dukkede den så også op på min - lidt sent må man sige - gad vide om den når at komme med på den røde betalingsoversigt? (som ikke længere er rød, men i sort/hvid fordi de mener det giver et bedre overblik, men egentlig er det fordi det farvede papir koster mere end det hvide)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Så har jeg - igen - checket i banken. Det utrolige er sket, det korrekte beløb bliver trukket :)
Det var min ikke.. En Kl. 5 af 632 kroner og 2 kørsler fra DK/SV på samme tidspunkt .. Det kan i hvert fald godt betale sig at kigge efter =)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Fik også min faktura igår hvor jeg fik en regning for 97 ture i maj måned:eek: på 790kr.. ringede derind og fik at vide at det KUN var 96 ture:rolleye: .... Efter lang tids kommunikation over tlf fik jeg endelig overbevist Hr.Patrick fra kundeservice om at det nok ikke kunne stemme og den blev annuleret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK

Kan Øresundsbron tjekke om man låner sin brobizz ud til f.eks familie etc?? Vi har en pendleraftale (50 ture) og ønsker at have den ene brobizz liggende i DK så familie og venner kan låne den!! Konstaterede at de kunne se at jeg havde kørt over med en lastbil, ifm vores flytning, men jeg insisterede på at den var under 6 meter!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Kan Øresundsbron tjekke om man låner sin brobizz ud til f.eks familie etc?? Vi har en pendleraftale (50 ture) og ønsker at have den ene brobizz liggende i DK så familie og venner kan låne den!! Konstaterede at de kunne se at jeg havde kørt over med en lastbil, ifm vores flytning, men jeg insisterede på at den var under 6 meter!!
Ja, hvis de gider:) Vi har lavet samme nummer og har aldrig hørt noget for det. I princippet skal man vist stadig opgive reg.nr i kontrakten men jeg tror ikke på det bliver anvendt i praksis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Kan Øresundsbron tjekke om man låner sin brobizz ud til f.eks familie etc?? Vi har en pendleraftale (50 ture) og ønsker at have den ene brobizz liggende i DK så familie og venner kan låne den!! Konstaterede at de kunne se at jeg havde kørt over med en lastbil, ifm vores flytning, men jeg insisterede på at den var under 6 meter!!
Ellers kan i overveje at have et bropas liggende. Det er lige som en brobizz bare hvor turene koster 125kr pr. tur .. så kan man jo altid afregne senere.. Vi har en 2-3 stykker som vi giver til venner og familie og så afregner vi senere..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Kan Øresundsbron tjekke om man låner sin brobizz ud til f.eks familie etc?? Vi har en pendleraftale (50 ture) og ønsker at have den ene brobizz liggende i DK så familie og venner kan låne den!! Konstaterede at de kunne se at jeg havde kørt over med en lastbil, ifm vores flytning, men jeg insisterede på at den var under 6 meter!!
Jeg lånte min brobizz ud til min mor da hun skulle til bornholm og jeg var på ferie og det gav ingen problemer. Tror faktisk stadig min brobizz endda er registreret på min første bils registreringsnummer. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Ellers kan i overveje at have et bropas liggende. Det er lige som en brobizz bare hvor turene koster 125kr pr. tur .. så kan man jo altid afregne senere.. Vi har en 2-3 stykker som vi giver til venner og familie og så afregner vi senere..
Ja men kører man alligevel under 50 ture, så er det gratis at låne den ud til venner og familie...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Ja men kører man alligevel under 50 ture' date=' så er det gratis at låne den ud til venner og familie...[/quote'] Ah ja det er selvfølgelig rigitg nok..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg lånte min brobizz ud til min mor da hun skulle til bornholm og jeg var på ferie og det gav ingen problemer. Tror faktisk stadig min brobizz endda er registreret på min første bils registreringsnummer. :)
Fedt! Er der kommet bro til solskinsøen? :lol: Har I øvrigt lige hentet dit Excel-ark, godt lavet! :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Bare registrerede biler Ifølge kundekontoret er det bare de 2 registrerede biler der må køre over på en pendler aftale. Det er jo en speciel generøs aftale bare for pendlere, gylp. Vi låner vores ud og har aldrig hørt noget. Det var først da jeg havde fejl på regningen at hun begyndte at skrige op. Da jeg så fortalte at disse 2 biler var skiftet for mere end 6 måneder siden klappede hun i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...