Jump to content
Carsten Olsen

Hejsan.

Recommended Posts

Hey, Jeg har kig på skurup som jeg syntes er et skønt sted, :th2: det er billigt at finde noget at bo i, men hvordan er det at bo der? Er der nogen der tager til københavn hverdag, hvor lang tid tager det? Jeg har målt mig til at jeg vil have ca 104 kilometer, bliver man træt at af køre så langt? Og hvor lant tid tager det med det offenlige, tænker her på hvis man skulle have gæster fra dk. lidt ensom bliver man vel nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Køretiden fra Skurup - d.v.s. ved tilkørsel til E65 - til Kastrup er næsten præcis 35 minutter. Med almindelig (lovlig) motorvejshastighed ... Stort set ligegyldigt om man kører i myldretiden eller på noget andet tidspunkt:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hey, Jeg har kig på skurup som jeg syntes er et skønt sted, :th2: det er billigt at finde noget at bo i, men hvordan er det at bo der? Er der nogen der tager til københavn hverdag, hvor lang tid tager det? Jeg har målt mig til at jeg vil have ca 104 kilometer, bliver man træt at af køre så langt? Og hvor lant tid tager det med det offenlige, tænker her på hvis man skulle have gæster fra dk. lidt ensom bliver man vel nok.
Vi bor i Skivarp (8 km udenfor skurup) og er super tilfredse med det :th2: hvad angår transport som Kim så rigtigt skriver, er det ingen sag i bil, min mand arbejder i Herlev og har ca. 1 time til arbejde. Gæster og det offentlige tjaaaa, vi gør det at vi oftest henter og bringer i/til Malmö. :rolleyes: Men om sommeren går toget til Bornholm op til flere gange om dagen og det kan man tage dirkete fra hovedbanegården til Skurup det tager ca. 1 time. smil fra Christina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...