Jump to content
csa

Laser operation af øjne

Recommended Posts

Mere simpelt: nogle steder er ok at spare/tage chancer på. Andre derimod...:scared:
Jeg checkede lige lidt - hvis man nu er medlem af "Danmark" sygeforsikringen og tegner udvidet operationsdækning i 12 mdr (= 900 dkk i gruppe 5)... Så yder de 15.000 i tilskud per øje hvis styrken er +/- 6 ellere mere. For en blind muldvarp som mig der har linser på -7.00 og -7.50 var det jo en mulighed når man alligevel er medlem af Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa, Jeg kender mange af mine venner som har fået det lavet i Tyrkiet, og er yderst tilfreds. Jeg vil anbefale alle at købe en billet til Istanbul booke et hotel i en uge, også få det gjort det koster sølle 650 dolar optic operation. Anden mulighed er en falkon operation som gør at man kan se meget bedre i mørke den koster bare 1000 dolar. Så lige et indlæg angående en person som mistede synet om natten, og dette undgår man her, men dette er yderst sjældent der sker, ydermere kan man få supleret optic med falkon indgreb så man ser i mørke igen hvis det skulle ske. Tyrkiske læger er eksperter i øjen operationer og yder garanti også. De udfører operation til flere tusind patienter pr mdr. og de har de mest avanceret udstyr der findes på markedet og er meget dygtige. Hvis nogen vil have links så skriv til mig. Så held og lykke. vh/alpacino

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
http://www.eyeguide.dk/ tilbyde supersyn operation til 16000 DKK hvis du er studerende, og det lader til at det er i Malmö. Ellers kan jeg anbefale Henrik Wille på Fredriksberg, http://www.henrikwille.dk/. Jeg har fået lavet en supersynoperation der, mener det kostede 12000 per stk. Fordelen er at han ikke skärer i öjet, men bruger en alkohollösning til at fjerne det överste lag. Man går med en linse i ca. en uge, men det var ikke noget der gjorde ondt, ligesom et PRK indgreb. Kander ikke andre der laver supersyn UDEN at skäre i öjet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Tråden her er lidt gammel. Nogle friske bud på hvad det vil koste at få det lavet i nærområdet? Jeg var til øjenlæge i sidste uge. Han talte om ca. 18K ved Dansk Synskirugi / Hamlet. Det bedste jeg har fundet nær Malmö lyder på knap 16K (DKK).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg forstår ikke hvordan pris kan spille sådan en stor rolle' date=' i diskutere ikke kvalitet eller metoder .... What det er jeres øjne hvis det går galt kan det ikke gøres godt igen......
Ofte er det europæiske læger der slår sig ned bla i Tyrkiet fordi skattesystemet måske er til deres fordel derude. Så kvalitet og metode er ikke nødvendigvis dårligere derude. DISCLAIMER! har ikke sagt noget om at lokale tyrkiske læger ikke er lige så gode!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...