Jump to content
Kress & Betina

Seværdigheder??

Recommended Posts

Hejsa. Vi har nu boet her i 2 mdr. og nu er det tid til at få alle venner og familien på besøg. I stedet for at sidde her oppe i en varm lejlighed kunne vi godt tænke os at køre ud i det blå. Er der nogen der kender noget skægt man kan lave i Skåne. Det kan være hvad som helst. Bare ikke meget mere end en halv times kærsel fra Malmö. Hilsen Betina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

seværdigheder i Skåne Stenshuvud,Kivik Simrishamn (kopi af Svaneke på Bornholm) på østkysten Øst for Lund mod Dalby, Knivsåsen Rommeleåsen Togstation: Hjärup mellem Malmö og Lund besøg den nybyggede i flamsk stil landsby Jäkersborg el. lign. på vestsiden af jernbanen. Alla Stenar på sydøstkysten og spis nyrøgede fisk i havnen nedenfor- som på Bornholm Find et kort over Skåne og kør ud og se de mange herregårde. Spørg på turistinfo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Mohlin > Det var vist nemesis for os begge. :rolleye: Jeg vidste godt, at det hedder stenar, men da jeg skrev det, blev jeg pludselig i tvivl og skrev altså det forkerte. :flov: Men det var nu ikke for at være "nævenyttig", men hvis nogen ville slå det op, er et jo vigtigt, at slå rigtigt op, ikk? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...