Jump to content
Kress & Betina

Forsikring...kan prisen virkelig passe ??

Recommended Posts

Hvis man ikke læser det med småt' date=' er man da også selv ude om det! Eller MEGET naiv.[/quote'] Enig. Men sælgerne kan jo også være lidt bedre til at sige det syntes jeg, altså at der er tale om et ekstraordinært billigt intro-tilbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Billigt i 6 mdrs. Den er god nok. Jeg har selv lige siddet med det. Jeg købte Audi i januar og fik den der opstartsforsikring fra Folksam (kan kun tegnes for biler nyere end ca. 6 år). Da forsikringsbrevet så kom til fornyelse shoppede jeg ganske lidt rundt og skiftede uden problemer til Länsforsäkringar som skal have lige under SEK 6.000,- for helvagns- pr. år. Det er jeg godt tilfreds med...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har været nede og købe en bil hos bilparken i svedala' date=' og så fik jeg en sælger til at ringe rundt og hører priser på forsikring til mig, først kom der et bud på 18.000 sek, (den ville jeg ikke ha) så fik jeg et tilbud på 726 sek halvårligt, men jeg kan bare ikke helt forstå hvorfor den er så billig, for sælgeren siger det er en helforsikring (ANSVAR + KASKO). Kan i ikke lige se på den for mig, jeg er et spejlæg til Svensk, har kun boet her siden maj. :new:[/quote'] Jeg fik også et tilbud fra Opel på den nye Astra OPC, hvor jeg kun skulle give 600 SEK det første halve år i helforsikring, hvorefter Opel/Folksam ville komme med et tilbud på forsikring til mig efter min "prøvetid". Folksam har en aftale, omkring forsikringer med Opel, og jeg mener faktisk også de har med Audi...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg fik også et tilbud fra Opel på den nye Astra OPC' date=' hvor jeg kun skulle give 600 SEK det første halve år i helforsikring, hvorefter Opel/Folksam ville komme med et tilbud på forsikring til mig efter min "prøvetid". Folksam har en aftale, omkring forsikringer med Opel, og jeg mener faktisk også de har med Audi...[/quote'] ... og forresten ville min helårlige præmie derefter blive på ca. 9000 SEK/helforsikring... lækkert nok! :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Lækker pris' date=' bestemt! Men med hvilke max km og selvrisici?[/quote'] 20000 km. og en selvrisiko på 1000 SEK på Opel Astra OPC... kender dog ikke de specifikke detaljer da det var et tilbud jeg fik fra dem... har ikke tegnet nogen forsikring endnu, da jeg er voldsomt i tvivl om valg af bil... indhentede tilbud fra selskaberne på de "emner af biler" jeg har for øje :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har lige siddet og kigget på en AUDI RS4 med 180 dages gratis helforsikring. Ha ha ha .... når noget er gratis er det bare med at komme op med paraderne. Right..... og hvad så efter de 180 dage, stormer der så en forsikringssælger ind ad døren? :eek:
Well....bilen er solgt, så det passede vel ny køber fint ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...