Jump to content
Calle

Vask af MC i Lund - Hvor?

Recommended Posts

Howdy, Jeg mangler et sted hvor jeg kan stå og vaske og poleree min MC i Lund. Det eneste jeg skal bruge er adgang til varmt vand og en slange jeg kan skylle den med, resten har jeg selv. Nogen der kender til en tankstation eller lignede hvor dette kan lade sig gøre? Calle, Magistratsvägen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Howdy, Jeg mangler et sted hvor jeg kan stå og vaske og poleree min MC i Lund. Det eneste jeg skal bruge er adgang til varmt vand og en slange jeg kan skylle den med, resten har jeg selv. Nogen der kender til en tankstation eller lignede hvor dette kan lade sig gøre? Calle, Magistratsvägen.
Det skulle undre om der ikke fandtes et hav af GDS vaskehaller, præcis som i Malmö. Preem plejer at have sådanne vaskesteder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det skulle undre om der ikke fandtes et hav af GDS vaskehaller, præcis som i Malmö. Preem plejer at have sådanne vaskesteder
Tak for tippet. Har fundet ud af at både Preem og Q8 har en i byen. Et hav er dog så meget sagt :) Jeg har forøvrigt snakket med Mitongo omkring hagenøglen. De vil lige finde ud af noget til i morgen. Calle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Howdy, Jeg mangler et sted hvor jeg kan stå og vaske og poleree min MC i Lund. Det eneste jeg skal bruge er adgang til varmt vand og en slange jeg kan skylle den med, resten har jeg selv. Nogen der kender til en tankstation eller lignede hvor dette kan lade sig gøre? Calle, Magistratsvägen.
Prøv ude ved Pilsåkers Företagsområde (omkring Silvan) der ligger en selvbetjeningsvask (hvor du selv betjener en højtryksspuler). Er det noget i den stil du søger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Prøv ude ved Pilsåkers Företagsområde (omkring Silvan) der ligger en selvbetjeningsvask (hvor du selv betjener en højtryksspuler). Er det noget i den stil du søger?
En højtryksspuler er lige i overkanten. Bare en almindelig haveslange med koldt vand. Men det har de sikkert også :) Jeg prøver at smutte forbi derude. Tak for svaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...