Jump to content
Malik

Danske TV Kanaler i Sverige

Recommended Posts

Hej Vi er en familie som skal flytte til malmø her i næste måned, men vi kunne godt tænke os at tage de danske kanaler med, så som tv3, tv3+, og kanal 5 med til malmø, kan man gøre det uden at skulle have en parabol oppe at stå ? der hvor vi flytter må man ikke have parabol, så jeg vil lige høre mulighederne om DK tv i Sverige...? Håber at høre fra jer...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Du kan ikke modtage de nævnte danske kanaler i Sverige. Oftest vil DR 1 og TV2 være standard i kabeltv pakkerne. Men de andre er ikke og kan ikke tilvælges. Men du kan tage svensk TV3 og TV3+ og Kanal 5 og alle mulige andre. Eneste løsning som du kan finde mere om ved at bruge søgefunktionen, går ud på at få en ven i Dk til at tegne abonnement til Viasat, sætte parabol op herovre. Men siden I ikke må have parabol er den mulighed jo udelukket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Du kan ikke modtage de nævnte danske kanaler i Sverige. Oftest vil DR 1 og TV2 være standard i kabeltv pakkerne. Men de andre er ikke og kan ikke tilvælges. Men du kan tage svensk TV3 og TV3+ og Kanal 5 og alle mulige andre. Eneste løsning som du kan finde mere om ved at bruge søgefunktionen, går ud på at få en ven i Dk til at tegne abonnement til Viasat, sætte parabol op herovre. Men siden I ikke må have parabol er den mulighed jo udelukket.
Jeg har hidtil haft dansk Viasat-abonnement, men da det udløber snart, overvejer jeg at skifte til et svensk. Er der nogen der har svensk Viasat, og kan man dér se danske kanaler..? På mit nuværende kan jeg se både svensk og norsk TV3, men er den danske (inkl. DR1+2) inkl. i den svenske? Eller hur f** gör man?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har nogle svenske venner med svenskt abonnement og hos dem har jeg både set dansk TV3 og DR1. Så jeg tror det er det samme...
Nu ved jeg godt det er en gammel tråd, men vil egentlig gerne høre om der er nogen der ved om man får dansk tv3 tv5 tv4 osv med når man tegner et svensk viasat. har været inde på viasats hjemmeside men ka ik rigtig finde noget om det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...