Jump to content
Ronal

Dårlige erfaringer med Nannys catering

Recommended Posts

Hejsa, Ville bare dele mine dårlige erfaringer med Nannys catering. Til min sidste fødelsdag bestilte vi mad fra Nannys catering til 35 menesker, hvor der desværrer ikke blev leveret det vi forventede. Der var ikke nok mad, udbringningen var sket med en formel 1 ræser, idet maden på fadene lå mast op i et hjørne, sidst men ikke mindst havde de glemt at levere brødet med, som vi desværrer kun opdagede bagefter, da de havde rigelig travlt med at komme ud af dørene igen, jeg ringede til deres nr som desværrer var på svare. Hvad gør man så, man tager på tanken og tømmer deres brød afdeling :) og drikker sig stiv :) Det skal dog siges at den mad der var, var god. Og nej vi var ikke 35 mænd på plus 150 kilo der åd for vildt. Det var et normalt publikum, som jeg havde bestilt buffé til.... Det var bare mine bitre erfaringer....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Til en poltherabend i sidste weekend brugte vi også Nanny's. Desværre var der også alt for lidt mad til 16 mand. Vi havde dog kun bestilt til 15 men det burde ikke vælte det. Den mad der var var dog god nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...