Jump to content
Audii

Flytte tilbage til DK

Recommended Posts

Undskyld mit sprog men hvad fu*k vender i mod min økonomi for når jeg snakker om at flytte til DK? Lige så snart når ting handler om penge vågner folk op og har fordommene klar - Jeg kan oplyse at jeg arbejder ca. 60 timer p.r uge fordelt på 7 dage - Og nogle gange arbejder jeg lidt - min løn afhænger af min arbejdsplads og hvor meget indsats jeg har - Jeg er sælger i et internet firma hvor jeg sælger produkter - Jeg sælger meget? = Jeg får flere penge
Jeg ved godt tråden er lidt gammel, men f... hvor må du være en god sælger hvis du kan hive 30K hjem efter skat :thumbup:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Dygtige sælgere hiver snildt imellem 40-50k hjem om måneden..... Jeg har en selvstændig konsulent kørende..........Han lavede 66500 i sidste måned.....+ moms. Men han er også ihærdig og gider arbejde for tingene.

Jeg ved godt tråden er lidt gammel' date=' men f... hvor må du være en god sælger hvis du kan hive 30K hjem efter skat :thumbup:[/quote']

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Dygtige sælgere hiver snildt imellem 40-50k hjem om måneden..... Jeg har en selvstændig konsulent kørende..........Han lavede 66500 i sidste måned.....+ moms. Men han er også ihærdig og gider arbejde for tingene.
Ja nogle sælgere tjenere endda nemt mere end 50K, men så er der tit tale om provision eller noget med at nogle salgsmål skal opnås typisk på kvartalet eller halvårligt. Nogle mennesker trives med det, nogle vil hellere have en sikker grundløn. De dygtigste sælgere kan få en meget høj løn, men skal så absolut også vise resultaterne hele tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ja men det er det der driver dem!! :)

Ja nogle sælgere tjenere endda nemt mere end 50K' date=' men så er der tit tale om provision eller noget med at nogle salgsmål skal opnås typisk på kvartalet eller halvårligt. Nogle mennesker trives med det, nogle vil hellere have en sikker grundløn. De dygtigste sælgere kan få en meget høj løn, men skal så absolut også vise resultaterne hele tiden.[/quote']

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

på den anden side, hvis du har en relevant laaaaang uddannelse og kan sælge fagspecifikke tingster så er du rigtig rigtig godt stillet :)

man skulle have været sælger istedet for at tage en 5 årig udddannelse.. Direkte fra folkeren 50K+/måneden' date=' jeg vil dog gerne vide hvad buddhas konsulents 1 årige gennemsnit er?[/quote']

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...