Jump to content
Chris

Hvem her...?

Recommended Posts

Jah. . . tænkte egentlig på om det ikke snart var på tide at få lidt gang i den, her i vores lille Trelleborg Fora. Det er jo ikke så meget der bliver skrevet her og lang tid siden. Så tænkte om der var nogle af jer der bor i Trelleborg eller omegn, der ville give sig tilkende.:) Selv bor jeg, min kæreste og vores hund, i et hus i byen Skegrie. Byen med den hvide kirke som vartegn, som jer der bor i Trelleborg formentlig bare blæser forbi, når i er på vej hjem fra arbejde :) Håber der kommer lidt respons tilbage. Så vi kan få lært nogle nye mennesker at kende. . . . Hilsen Chris

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er med :) Jeg bor sammen med min mand i Hammarlöv så vi kører ikke lige forbi jeres kirke. Her har vi boet i snart to år :laugh: Så det er bare helt perfekt. Og det fedeste er at nu får vi bredbånd med Telia :D Det bliver helt vildt godt. Majse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Chris. Godt nok har jeg postet under Skurup-forumet, men rent faktisk bor min kæreste og jeg i Trelleborg kommune, blot i den oversete ende af kommunen, så langt fra Trelleborg som muligt, så relationerne til Skurup er større!! På Skatteverket i Trelleborg aner de ikke engang at der er noget som hedder Önnarp i kommunen :rolleye: (hvis man da ellers kan forstå hende som sidder i skranken :) )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jag bor också i Skegrie Hej Chris Jamen jeg bor da også i Skegrie. Vi mødtes da også i sommer, hvor du gav en sodavand. Men men men, trods det bliver meget vemodigt, har vi desværre valgt at flytte til Danmark. Vi flytter primært for at gøre hentning og bringning af min ældste søn fra tidligere forhold lettere. Så Chris, du må holde skansen i Skegrie :) Vil dog jævnligt komme på besøg, da vi har fået nogle rigtig gode svenske venner. mvh Christian Hinløv - Der nok flytter tilbage til Sverige senere i livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen hej med jer. . . Ole, det er sku da meget rart at skatteverket ikke kender noget til en, hvad sagde du lige den by hed :cool: . . . .og til dig majse. Den er ellers fin den kirke :rolleye: Nå men det tyder jo på, at jeg er den der har boet her i Trelleborg kommune kortest tid. Kæresten og jeg flyttede nemlig først til Skegrie i April 2006 efter at have boet i Malmø, i halvanden års tid. Så alt er stadig meget nyt for mig. Hvad får i tiden til at gå med i fritiden hernede. . . ? og er der noget man bør se/prøve/spise/drikke, for at kunne kalde sig en rigtig trelleborger. -Håber der er flere som vil være med her i tråden, alle er velkomne:) . Med venlig hilsen Chris

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Chris Jamen jeg bor da også i Skegrie. Vi mødtes da også i sommer, hvor du gav en sodavand. Men men men, trods det bliver meget vemodigt, har vi desværre valgt at flytte til Danmark. Vi flytter primært for at gøre hentning og bringning af min ældste søn fra tidligere forhold lettere. Så Chris, du må holde skansen i Skegrie :) Vil dog jævnligt komme på besøg, da vi har fået nogle rigtig gode svenske venner. mvh Christian Hinløv - Der nok flytter tilbage til Sverige senere i livet
Hej Christian Neeej nej nej. . . .det kan du fanme ikke mene. Hvad går der galt. . . Er skredet fra hinanden eller hvad. . . :surprise: MVH Chris

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Til hinløvdk: Min fejl.. .fik vidst ikke lige læst dit indlæg ordentligt igennem inden jeg fik svaret. . .Men er da stadig ærgeligt at i smutter. Hvor lang tid fik i egentligt boet her. . . og du må da lige lære mig nogle tricks med det der krebsekilde. Så den stadig kan blive holdt i live. (Altså at det er danskeren i byen, der holder det for svenskerne:-) )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Vi har boet her lidt over 3½ år, og har været total glade for det. Vi har opvejet fordele og ulemper i en uendelighed, og er så endt ud i at tage springet til DK. Så må vi se om vi fortryder. Ungerne har været ekstremt glade for den dagis de går på, så det smerter også at skulle hive dem ud af den :( Og den svenske barnepige, hun blev ikke glad. Hun sad her og tudede en hel aften da hun hørte "nyheden". Krebsegilde er jo det bedste der findes, og det var faneme også sjovt at få drukket svenskerne under bordet :) ... Og krebsegildet det bliver stensikkert noget af det vi tager med til DK. Du smider bare en mail, så finder vi ud af noget, når du skal have trip&tricks ;) cs Christian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Chris, Majse, Ole og Christian (som snart flytter) Vi (min kæreste Søren og jeg) er her også, som nævnt i tidligere tråd. Siden sidst er der blot sket det at vi er flyttet ind :th2: Vi bor inde i Trelleborg by. Meget tæt på stadsparken og svømmehallen. Vi er meget glade for at bo i byen. Smil, Winnie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Miss W Hej Miss W. Dejligt at se at der er flere der vil være med i klubben herinde. . . Men håber da på, at der er endnu flere som giver sig tilkende:th2: Er der nogle af jer der allerede har svaret i denne tråd, der kunne tænke jer at denne tråd ender i en lille komsammen et sted til sommer måske. . . ?:) Med venlig hilsen Chris

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

... Så må man vel hellere give sig til kende!! Jeg og min kæreste samt samt vores søn på 2 år, bor på Rallarevägen i den østlige del af byen. Der har vi boet præcis 1 år i dag, og boede før 2½ år i Vellinge. Michael, Karina og Alexander:th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen Jamen velkommen til de sidste nye her på tråden. . . :) Det lader da til, at vi alligevel er nogle stykker, som bor hernede. Er der nogle af jer, der vil ud med hvad i går laver til hverdag. Mere hvis nogle af jer liige står og har videnden til at svare på et af vores andres spørgsmål eller måske kan hjælpe hinanden på andre måder. . ? Det står jer selvfølgelig helt frit for. Men jeg tænkte, det kun kunne være positivt, med et lille netværk som man kan trække på en gang i mellem. Jeg selv er uddannet elektriker og arbejder pt i G4S i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er her også.. :) Jeg flyttede hertil i april 2006, til et lille hus i Västra Vemmerlöv - lige ved jernbanen (som jeg indtil videre synes er super-hyggelig. Nu må vi se hvad der sker når den bliver udvidet med persontransport). Jeg arbejder som lagermand på det gamle Paaskebrød (nu Lantmännen Unibake, der også ejer Hatting og Schulstad). Så der skulle være mulighed for nogle gratis burgerboller og pølsebrød til grillen til sommer ;) Mvh. Peter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Nytilflytter Hej. Ja vi er også hoppet med på vognen og flytter til Trelleborg om 2 mdr. Kell er liniemester og arbejder også på Påskebrød som Peter, så der er 2 der kan sponsorer brød til grill festerne. Jeg hedder Maibrit og arbejder med kvalitetsstyring. Mon ikke vi nok skal få nogle gode grill timer sammen, hvis vi får andet end brød??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er her også...snart og vi glææder os til at blive Trelleborgere:) Vi har købt hus centralt i byen og drager afsted til Juni, med en stor portion forventningens glæde og sommerfugle i maven. Jeg hedder Susanne, er sygeplejerske & sundhedsplejerske, min mand hedder Henrik og er indenfor IT branchen. Vi har to børn, dreng på 8 og pige på 4, der af egen fri vilje er begyndt at se svensk børnetv, med meget sjove ordlyde til følje:p , men sprogtilvænningen kommer hurtigt for børnene har jeg læst... Hmm, hvad vi kan bidrage med til en forhåbentlig forestående sommer grill aften....hjælp til dem der får spist for mange Påskebrød;) og så da det rigtig gode humør. Glade hilsner Susanne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Trelleborgere... nu har jeg været væk fra forummet et stykke tid, men nu er jeg altså på igen og så synes jeg da lige jeg ville starte med at give mig tilkende her :) Jeg (Jesper) laver et magasin der hedder Downtown og som udkommer i København og ellers generelt grafisk arbejde og webdesign. (og gud ved hvad ellers). Min kone hedder Andrea og arbejder med shipping hos MAN Diesel, hun er dog lige gået på barsel da vi for 4 dage siden har fået en lillesøster, Katharina, til vores 3 år gamle datter Isabella. Vi bor i Kyrkoköpinge, en lille by ca. 50 meter fra Trelleborg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Så springer vi også ud af skabet... Skegrie it is. Købte hus i Maj og flyttede ind lige efter. Så vi er snart nogen stykker her i Skegrie. Det er måske derfor der er dansk flag hos købmanden?:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej til jer alle. Min kæreste og jeg er lige flyttet fra Malmö til Snarringe med katten Chivas og gravhunden Ludvig. Selvom jeg synes der er mørkt her ude på landet (lige på denne årstid), er det virkelig skønt at have fået villa og masser af plads og frisk luft omkring sig. :th2: Glæder mig meget til at nyde området til sommer. Mange hilsner Sita

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...