Jump to content
Furland

Förste fejlfakturering i det nye system...

Recommended Posts

*SUK* Det skulle jo med sikkerhed ske, at de endnu en gang ikke havde styr på deres systemer... Jeg sad og kiggede på min netbank, og opdager til undring, at jeg er trukket 20 gange 130Dkr, hvilket jo ikke stemmer, når den skulle gå ned på 25Dkr efter 16 ture. Mail sendt til amatørerne. Mon det tager dem et par måneder inden jeg får penge retur?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Gys.... :mad: Det har de dog ikke gjort med mig! Til gengæld forsøger jeg i mit job at få dem til at sende transaktionerne med en brugbar merchantkode. Snork. Hvis man modtager transaktionerne elektronisk på Mastercard følger der sådan en talkode med der angiver hvad det er for noget, og der findes en fin kode der har benævnelsen "bridge and road tolls". Men hvilken kode står der på transaktionerne fra Öresundsbron monstro? Gæt-gæt-gæt.... Koden der anvendes ved bl.a. postordresalg. Weeee... :confused: Det gør at hvis man loader skidtet ind til elektronisk rejseafregning som jeg helt tilfældigvis gør i det system vi sælger på arbejdet - optræder de som "Andet, venligst specificér kategori". Fedt... Så skal man igennem alle ens passager en for en for at specificere at det altså er en broafgift. I stedet for Öresunds "kundeservice" ringede jeg til PBS der indløser betalingen og de kunne godt se det vist var galt... Så bliver det bare spændende om de kan gøre sig forståelige hos Öresundsbron! :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Så er den gal med min. Har indgået den nye aftale med start fra 1. februar fordi jeg skal på skiferie i slutningen af måneden. Har selvfølgeglig kørt over torsdag og fredag (hhv den 1. og 2.). Har nu 4 træk på den 5/2 på hhv. DKK 130,130,220,220 ! 220! - #¤%¤%& SVINDLERE! Op på det ene af 220 trækkene står der "Kasseomsætning" under besked fra afsender.????:rolleye: -og ikke noget om at det er fra Øresundsbroen :rolleye: Har lige måttet ringe til min bank og høre om der var nogen ukendte svindlere, som var i gang med at lænse min konto. Det var der så ikke - kun en kendt en af slagsen - under dæknummeret gemte sig navnet Øresundsbron.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Så har du nok 2 x 310 i dag og i morgen 2 x 400 :sick: De har da nok det mest inkompetente faktureringssystem, der nogensinde er set - tænk hvis det var en privat virksomhed! Jeg er glad for, at firmaet betaler min brobizz, så får de lov til at hygge sig med det :scared:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
De har også præsteret at trække 220,- fra min konto istedet for de 130,- Det er da dejligt at det bare funker, hva'? :sick:
Nå, har lige talt med dem... De 220,- er årsaftalen - den som jeg også betalte for 4 måneder siden, da jeg første gang fik brobizz. De forstår da at hive penge ud af folk!! Men hvordan de kan nuppe 2 x 220,- fra Bananas er da en gåde...!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det viste sig at være årsgebyret, som de havde trukket. Og jeg havde også en gammel bropassaftale, som jeg havde glemt at ophæve, og det faldt lige præcis sammen med at den blev fornyet nu samtidigt med - ja så har jeg den i hvert fald et år mere :( Chippen på mit Visa/Dankort var gået i stykker for et par måneder siden, hvorfor jeg fik et nyt. Jeg havde så glemt at fortælle Broen om mit nye kreditkortnummer, men de trak den så alligevel, hvilket så kom til at se lidt skørt ud på kontoen, fordi den røg i en eller anden fejl-log først hos banken. Så den var faktisk god nok......... foreløbig. I starten af Marts skal der nok gå totalt kaos i den, når alle som en skal over på den nye aftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har også tegnet den nye aftale fra 1. februar' date=' og er kørt over flere gange nu. Men jeg er endnu ikke blevet trykket én eneste gang på min konto.... Spændende system...[/quote'] Hvis det er på et tankkort som dine ture skal trækkes fra, kan der godt gå et par dage ekstra før du ser noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det tager nu nok lige et par dage før dine ture bliver bogført! Jeg ville ønske at jeg som privatperson kunne sende konsortiet rykkergebyr med renters rente og trusler om RKI og rockerbesøg... GIV MIG MINE 525Dkr AMATØRER!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Du kontakter da bare en advokat og rykker dem igennem vedkommende..... Så bliver det dyrt. Det vil jeg iøvrigt anbefale ALLE at gøre....... Så kan de fandme lære at ta' pis på deres kunder!!!!!!! :mad:

Det tager nu nok lige et par dage før dine ture bliver bogført! Jeg ville ønske at jeg som privatperson kunne sende konsortiet rykkergebyr med renters rente og trusler om RKI og rockerbesøg... GIV MIG MINE 525Dkr AMATØRER!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

For lige at vende tilbage til det årsgebyr hvad er det lige at jeg betaler disse penge til ??? Og skal jeg betale denne afgift igen om 3 måneder når en fiktiv fokusgruppe/Jakob Vestergaard med venner igen har taget skæg og blå briller på opfundet et nyt og spændende produkt som vil gøre livet dejligt for en pendler. Arbejder selv et sted hvor man er afhængige af at kunderne kom igen hvis vi indførte et årsabb. for kunder der skulle handle ved os så kunne vi jo ligeså godt lukke butikken. Folkene bag broen ville have godt af og prøve et rigtigt job ude i det pulveriserende liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Så har de stjerner sgu gjort det igen.......... Klapper i mine små hænder over den fantastiske bro og dens visioner og fantastiske kundepleje........ Januar startede jeg på denne her fantastiske og fleksible aftale som Broens hjerner har udtænkt for at forsøge at skjule en ca. 14% pristigning (hvor dumme tror de vi er) og stor var min overraskelse da jeg opdagede hvad de trak på min konto. De første 16 passager var rigtigt nok faktureret til de aftalte 130,-, men det var de næste 5 sørme også????? Så kontakter man dem og de siger at det er min egen fejl, for jeg har kørt over flere gange på samme dag????? Så nu vil de ikke kreditere mig mine 500,- ??????? Hvem helvede siger at jeg ikke må passere broen flere gange på samme dag????? Det er vel for fanden antallet af passager og IKKE hvornår de er foretaget som afgør prisen????? :rolleye:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Så har de stjerner sgu gjort det igen.......... Klapper i mine små hænder over den fantastiske bro og dens visioner og fantastiske kundepleje........ Januar startede jeg på denne her fantastiske og fleksible aftale som Broens hjerner har udtænkt for at forsøge at skjule en ca. 14% pristigning (hvor dumme tror de vi er) og stor var min overraskelse da jeg opdagede hvad de trak på min konto. De første 16 passager var rigtigt nok faktureret til de aftalte 130,-, men det var de næste 5 sørme også????? Så kontakter man dem og de siger at det er min egen fejl, for jeg har kørt over flere gange på samme dag????? Så nu vil de ikke kreditere mig mine 500,- ??????? Hvem helvede siger at jeg ikke må passere broen flere gange på samme dag????? Det er vel for fanden antallet af passager og IKKE hvornår de er foretaget som afgør prisen????? :rolleye:
Lyder sygt kan ikke finde noget i den nye aftale der taler for denne begrænsning som du har oplevet ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Det er fandme bare det sygeste firma............................:sick::rolleye: Hvad skal vi gøre???? Der må snart nogle hårdhændede metoder i brug????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Så har de stjerner sgu gjort det igen.......... Klapper i mine små hænder over den fantastiske bro og dens visioner og fantastiske kundepleje........ Januar startede jeg på denne her fantastiske og fleksible aftale som Broens hjerner har udtænkt for at forsøge at skjule en ca. 14% pristigning (hvor dumme tror de vi er) og stor var min overraskelse da jeg opdagede hvad de trak på min konto. De første 16 passager var rigtigt nok faktureret til de aftalte 130,-, men det var de næste 5 sørme også????? Så kontakter man dem og de siger at det er min egen fejl, for jeg har kørt over flere gange på samme dag????? Så nu vil de ikke kreditere mig mine 500,- ??????? Hvem helvede siger at jeg ikke må passere broen flere gange på samme dag????? Det er vel for fanden antallet af passager og IKKE hvornår de er foretaget som afgør prisen????? :rolleye:
Det fik mig til lige at checke hjemmesiden og min aftale. De har gud hjælpe mig ændret på vilkårene ---klip fra Bron's hjemmeside ---- Du kan tilknytte to biler op til 6 meter til aftalen. Aftalen gælder udelukkende for privat kørsel i forbindelse med pendling til og fra arbejde, og du skal oplyses hvilke to biler, du ønsker at tilknytte aftalen. ------- På min aftale står der: ØresundsbroPendlar-avtalet skall endast användas för privata ändamål inklusive anställds resa till och från permanent arbetsplats. ---------- Hvad er det lige der sker? De har jo ændret på vilkårene efter aftalens indgåelse - jeg vil kalde det grov manipulation!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
De har jo ændret på vilkårene efter aftalens indgåelse - jeg vil kalde det grov manipulation!!!!
Det her må og skal have konsekvenser! Hvad tid skal vi troppe op på kontoret på Lernacken imorgen og kræve en forklaring? Jeg kører over ca kl 9... *fladpandede svumpukler* :thumbdown

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige kastet denne mail til Øresundsbron: Jeg her fundet ud af at der er væsentlige uoverensstemmelser mellem de tilsendte generelle bestemmelser for Øresundspendler aftalen og den tilsvarende beskrivelse på hjemmesiden. Klip fra hjemmesiden: ---- Du kan tilknytte to biler op til 6 meter til aftalen. Aftalen gælder udelukkende for privat kørsel i forbindelse med pendling til og fra arbejde, og du skal oplyses hvilke to biler, du ønsker at tilknytte aftalen. ---- På min aftale står: ... må kun anvendes til private formål, herunder en ansats rejser til og fra permanent arbejdsplads. ---- Jeg finder det dybt kritisabelt at Øresundsbron ændrer på hjemmesidens indhold for at det skal svare bedre overens med ledelsens udtalelser til pressen omkring aftalens formål bestemmelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det jo meget populært i disse tider at demonstrere, ikke at jeg måske lige mener at vi skal stille os på barikaderne og vifte med de røde faner, men vi burde sgu gøre et eller andet sammen. Man føler sig sgu lidt bondefanget når et firma som vi jo alle (i en hvis grad) føler os afhængige af, bare gør som det passer dem og "pisser" på os brugere......:thumbdown Skulle man starte en eller anden form for underskriftindsamling hvor vi giver udtryk for vores frustration over Broens politik og dens ledelse????? Et eller andet bør gøres, hvem er friske og hvad gør vi????? :fight:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har lige kastet denne mail til Øresundsbron: Jeg her fundet ud af at der er væsentlige uoverensstemmelser mellem de tilsendte generelle bestemmelser for Øresundspendler aftalen og den tilsvarende beskrivelse på hjemmesiden. Klip fra hjemmesiden: ---- Du kan tilknytte to biler op til 6 meter til aftalen. Aftalen gælder udelukkende for privat kørsel i forbindelse med pendling til og fra arbejde, og du skal oplyses hvilke to biler, du ønsker at tilknytte aftalen. ---- På min aftale står: ... må kun anvendes til private formål, herunder en ansats rejser til og fra permanent arbejdsplads. ---- Jeg finder det dybt kritisabelt at Øresundsbron ændrer på hjemmesidens indhold for at det skal svare bedre overens med ledelsens udtalelser til pressen omkring aftalens formål bestemmelser.
Nu er det jo heldigvis den aftale, som man har skrevet under på, der gælder, og ikke hvad en eller anden klovn i en kommunikationsafdeling har forkortet det ned til fordi han/hun synes at det lyder smartere. Har set det mange gange der hvor jeg selv arbejder: Nogen kommunikationsfolk for til opgave at beskrive noget kompliceret stof, som de i bund og grund ikke forstår, og ender derfor med at forkorte det ned til noget vrøvl, som undertiden er helt forkert. Og mange gange glemmes det at lave kvalitetskontrol ved fx. at lade dem som har udfærdiget aftalen få lov til at læse hjemmeside-teksten igennem FØR den lægges ud til offentligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Nu er det jo heldigvis den aftale, som man har skrevet under på, der gælder, og ikke hvad en eller anden klovn i en kommunikationsafdeling har forkortet det ned til fordi han/hun synes at det lyder smartere. Har set det mange gange der hvor jeg selv arbejder: Nogen kommunikationsfolk for til opgave at beskrive noget kompliceret stof, som de i bund og grund ikke forstår, og ender derfor med at forkorte det ned til noget vrøvl, som undertiden er helt forkert. Og mange gange glemmes det at lave kvalitetskontrol ved fx. at lade dem som har udfærdiget aftalen få lov til at læse hjemmeside-teksten igennem FØR den lægges ud til offentligheden.
Du har sådan set ret, men når nu Schacke tilsyneladende allerede er blevet håndteret efter hjemmeside-versionen, synes jeg at der er et problem!!!
Så har de stjerner sgu gjort det igen.......... Klapper i mine små hænder over den fantastiske bro og dens visioner og fantastiske kundepleje........ Januar startede jeg på denne her fantastiske og fleksible aftale som Broens hjerner har udtænkt for at forsøge at skjule en ca. 14% pristigning (hvor dumme tror de vi er) og stor var min overraskelse da jeg opdagede hvad de trak på min konto. De første 16 passager var rigtigt nok faktureret til de aftalte 130,-, men det var de næste 5 sørme også????? Så kontakter man dem og de siger at det er min egen fejl, for jeg har kørt over flere gange på samme dag????? Så nu vil de ikke kreditere mig mine 500,- ??????? Hvem helvede siger at jeg ikke må passere broen flere gange på samme dag????? Det er vel for fanden antallet af passager og IKKE hvornår de er foretaget som afgør prisen????? :rolleye:
Måske kunne Øresundsborger-trafikgruppen følge op på sagen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...