Jump to content
Annems

Tøj i store størrelser, hvor?

Recommended Posts

Der er ikke det store udvalg herovre, men det er blevet bedre i de snart 2 år jeg har boet her. Der findes en Zizzi butik i Caroli Centret, ikke langt derfra ved Drottningtorget ligger der også én, Classy, deres tøj virker umiddelbart beregnet for aldersklassen over 40 år. I Trianglen ligger der denne her http://www.bechic.se/. Ellers er der Åhlens, men udvalget plejer ikke at være så interessant. Det var umiddelbart dem jeg kunne komme i tanke om. Sanne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er på vej over på den svenske side bron. Og nu er det sådan at jeg nok er lidt større end gennemsnittet. Er der nogen der ved hvor i Malmö der findes butikker med tøj til store piger?
Åhléns har en serie der hedder Å+ KappAhl har XLNT serien (inklusiv undertøj) Lindex har Generous serien Og så er der H&M BIB smil fra Christina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

ZoyaQumari size 44- 58 :rose: :rose: Hvis du skulle finde på at komme til København for at handle tøj ligger der en rigtig lækker butik der hedder ZoyaQumari på Jægersborggade 11 på Nørrebro som forhandler i størrelse 44- 58. Det synes jeg bare jeg ville dele med jer da jeg er rigtig glad for den. www.zoyaqumari.dk :rose:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...