Jump to content
Giovanni

Danskere i Oxie?

Recommended Posts

Oxie-borgere Tak fordi I ville sætte et lille reply ind, Helle og jeg bor selv på Linåkersvägen og er faldet ekstremt godt til. Vi er nok blandt de yngste i de nærmeste huse - men området er hyggeligt og der er jo ikke langt ned til ænderne ved søen (fedt jeg er sgu blevet til min mormor) Mvh Giovanni

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Oxie. Jamen der bliver jo ved med at være nye. Det synes jeg er lækkert - Helle ligeså da hendes svenske er... okay ikke-eksisterende. Så må vi engang planlægge et borger-træf... HVad ville ellers sætte prikken over i'et hvis man ikke mødtes ved den danske pølsevogn til en ristet hotdog med det hele. Og hvis man ikke er til det - kan vi blot holde os til at etablere en hyggelig base. Mvh Giovanni

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

hej.. (ny i dette forum) jeg og min mand og dreng fra oktober 06 bor på oshögavägen. her har vi boet i snart et år. min søster og bror bor her også, og vi har efterhånden et stort netværk af både danskere og svenskere herovre.. millis,ørn og mathias til maria og bjarke. glæd jer til sommer.. det er virkelig en hyggelig lille by, stille og rolig. (måske man skulle lave dansker træf på et tidspunkt?) måske sankt hans... vi kedede os lidt sidst, hvis det ikke var fordi vores søde naboer inviterede os på midsommer fest...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
tjek lige dato for sidste indlæg :) ikke sikkert de bor der mere. det er tros alt 4 år siden
Jow da, vi er stadig 8% danskere i Oxie. Har lige fået endnu en dansk familie som naboer. :thumbup:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hey alle Jeg så lige denne "gamle" tråd og ville da lige tilføje mig på listen over Danskere i Oxie. Jeg bor på Fajansvägen, sammen med min svenske kæreste/ snart kone :) Jeg flyttede til denne fine lille by i Juli 2010 og har således snart rundet 1 år her, og jeg nyder det til fulde. Det kunne sgu være fint, hvis vi lavede en eller anden form get-together for danskere i Oxie Hilsen Carsten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...