Jump to content
koustrup

Anbefaling af tandlæge.

Recommended Posts

Anders Ramerius Malmborgsgatan 4 211 38 Malmö 040 23 15 08 Ved Hansacompagniet Hyggelig, flink og dygtig. Fair priser - God musik
Nu har jeg booket tid hos ham.... Gruer lidt for mine tænders status... Det er allllt for længe siden de er blevet tjekket :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
MC mand Lad mig höre hvad du synes.
Så har jeg været hos tandlægen. Han snakker mere end den værste frisør ! :sick: Han er bestemt dygtig og alt var smertefrit... Men, kom dog i gang ! :D.... Nej, det var ikke så slemt.... Kan kun anbefales :thumbup:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige været nede hos Ett+Ett Tandhälsa til første omgang af mit projekt, fikset en flækket kindtand tæt ind til nerven, og et andet større hul i en hjørnetand inkl. bedøvelse. Som de lovede INGEN smerte what so ever, kunne knap nok mærke da han bedøvede mig. og så slap jeg med 2400 sek inkl. försäkringskassans tilskud, hvilket jeg finder ganske attraktivt i forhold til min tandlæge i DK. Der ville det havde kostet omkring 3000+ DKK og været en del mere ubehageligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

PER MALMROS = hensynsløs!!! Desværre har jeg den samme dårlige erfaringer med Per Malmros som Leo!!! :sad: Jeg har en konto på denne hjemmeside bare for at advare alle for Per Malmros! Per Malmros var 1 time sen til vores møde, og han var meget arrogant. Behandlingen var meget smertefulde!!! :surprise: (Jeg tror ikke, han gav mig nok bedøvelse). :thumbdown Fyldning var ujævn, og faldt ud en uge senere! Malmros fortalte mig det var min egen skyld, at fyldningen faldt ud og han nægtede at hjælpe mig! :mad: Jag føler mig snydt og groft krænket af Per Malmros!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der har positiv erfaring med en klinik i Malmö, hvor man har fået lavet et implantat, og hvor det også er billigere end i DK? Den gamle skal have lavet et implantat, og jeg smed lige hurtigt en mail til Ett+Ett, da de umiddelbart har fået god kritik her i tråden, men den pris de mailede tilbage er = med hvad det koster i DK minus lige toppen af kransekagen.... Ja, de mailede endda prisen i DKK :eek: Nu tænker jeg, at det evt var fordi jeg mailede på dansk, så prøver igen senere idag på svensk med anden mailadresse. Men de tandlæger der står nævnt på avmintand er jo ikke specielt mange (Malmö), når man lige skal trække alle dem fra folk har dårlige erfaringer med. Og flere af dem reagerer ikke på email, så kunne godt bruge et tip om en god klinik i Malmö. Ellers må den gamle jo få lavet lortet i DK, hvis der åbenbart ikke er en sum penge at spare her frem for i DK.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Nogen der har positiv erfaring med en klinik i Malmö, hvor man har fået lavet et implantat, og hvor det også er billigere end i DK? Den gamle skal have lavet et implantat, og jeg smed lige hurtigt en mail til Ett+Ett, da de umiddelbart har fået god kritik her i tråden, men den pris de mailede tilbage er = med hvad det koster i DK minus lige toppen af kransekagen.... Ja, de mailede endda prisen i DKK :eek: Nu tænker jeg, at det evt var fordi jeg mailede på dansk, så prøver igen senere idag på svensk med anden mailadresse. Men de tandlæger der står nævnt på avmintand er jo ikke specielt mange (Malmö), når man lige skal trække alle dem fra folk har dårlige erfaringer med. Og flere af dem reagerer ikke på email, så kunne godt bruge et tip om en god klinik i Malmö. Ellers må den gamle jo få lavet lortet i DK, hvis der åbenbart ikke er en sum penge at spare her frem for i DK.
Min kæreste har fået lavet et par tænder hos wii smile http://www.wiismile.se/ Det skal lige siges at min kæreste absolut lider af tandlægeskræk, men han har trods det overholdt sine aftaler hos denne tandlæge og fået lavet det der skulle laves til absolut rimelige priser :-) Prøv at kontakt dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Alle!! Er der nogen der ved hvorfor Michael Månsson er røget uklar med AvMinTand.dk? Eller om han er god/dårlig - billig/dyr Hilsen Henrik
Jah det ved jeg, hen er nemlig vores tandlæge. Det var noget med en rabat ordning mellem av min tand og øresundsbroen, som han ikke gad deltage i. Kan i øvrigt kun anbefale ham, ikke nogen super high tech klinik, men de kan deres kram, og kan altid finde en akut tid når det gælder..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jah det ved jeg, hen er nemlig vores tandlæge. Det var noget med en rabat ordning mellem av min tand og øresundsbroen, som han ikke gad deltage i. Kan i øvrigt kun anbefale ham, ikke nogen super high tech klinik, men de kan deres kram, og kan altid finde en akut tid når det gælder..
Det kan godt være at han kan sit kram, men er han 50% bedre end andre tandlæger - nej vel. Men han er 50 % dyrere fandt jeg ud af, så ham kan jeg ihvertfald IKKE anbefale han er en svindler :thumbdown

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan er det med dansk tandlæge frem for svensk, når man er bosiddende i i SE, men arbejder i DK? Det er længe siden at jeg har været til tandlægen (jeg har rigtig mange undskyldninger), nogle af jer her skriver at I bruger en dansk tandlæge (går ud fra at I bor i SE?), og da jeg egentlig er ganske tilfreds med min danske tandlæge, kunne jeg forestille mig, at jeg går til ham. Man får vel stadig tilskud fra sygesikringen - og det gælder vel både hos en dansk og svensk tandlæge... eller hvordan er reglerne mere detaljeret? Vh, Lars.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hvordan er det med dansk tandlæge frem for svensk, når man er bosiddende i i SE, men arbejder i DK? Det er længe siden at jeg har været til tandlægen (jeg har rigtig mange undskyldninger), nogle af jer her skriver at I bruger en dansk tandlæge (går ud fra at I bor i SE?), og da jeg egentlig er ganske tilfreds med min danske tandlæge, kunne jeg forestille mig, at jeg går til ham. Man får vel stadig tilskud fra sygesikringen - og det gælder vel både hos en dansk og svensk tandlæge... eller hvordan er reglerne mere detaljeret? Vh, Lars.
Jeps du får stadig tilskud til din danske tandlæge - grunden til jeg går til svenske er prisen, og så er mine nye svenske tandlæge væsentlig bedre og mere behagelig end min gamle danske. Men sådan er vi så forskellige :-) Er selv igang med en omgang tandlæge - har ikke selv været til tandlægen i knap 3 år. Så skal til mit sidste besøg her i januar - Indtil videre er der lavet : Plastik krone på kindtand 3 huller 1 flækket hjørnetand 1 udtræk af visdomstand Pris ialt indtil videre: ca. 7000 sek eller ca. 4900 DKK - det tvivler jeg på man finder billigere i DK, med tilsvarende ekspertise og moderne udstyr. Alt lavet uden smerte what so ever, kunne knap nok mærke jeg blev bedøvet - og jeg er verdens største pivskid, når det kommer til smerte i mine tænder. Men nu er prisen ikke det vigtigste, hvis man som jeg har lidt tandlægeskræk - så er det oplevelsen der er det primære og kvaliteten af arbejdet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fandt en dansk tandlæge efter en dårlig oplevelse hos en svensk. De sidste par år har jeg været til kontrol 2 gange om året + tandrensning. Det koster 317 dkr pr gang. Det synes jeg er rimeligt. Så længe jeg kan nøjes med at betale de småpenge, så beholder jeg min gode danske tandlæge :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Husk at du har "högkostnadskydd" i sverige. Tandlægeudgifter for over 3000 SEK inden for 12 mdr. dækkes 50% af staten. (efter statens referencepris på de forskellige behandlinger. Det er muligt nogle specielle behandlinger er undtaget).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg fandt en dansk tandlæge efter en dårlig oplevelse hos en svensk. De sidste par år har jeg været til kontrol 2 gange om året + tandrensning. Det koster 317 dkr pr gang. Det synes jeg er rimeligt. Så længe jeg kan nøjes med at betale de småpenge' date=' så beholder jeg min gode danske tandlæge :th2:[/quote'] Det er netop også min holdning... når det er så små penge, kan man ligesågodt blive, hvor man er tilfreds. Skal man have lavet en større og dyrere omgang, kan man overveje en svensk. Vh, Lars.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...