Jump to content
göte_børge

Integrationsfil

Recommended Posts

Jag är lite nyfiken på hur bra Skånemejerier lyckats med sin satning på att skapa en ”symbol för integration, optimism, framtidstro och kulturell korsbefruktning”. Hur många av er danskar i Sverige äter Øresundsfil från Skånemejerier varje morgon? Enligt texten på förpackningen är det ju så att denna produkt "Förenar svenska och danska frukostbord"... Jag åt den i morse men kände inte att det var en särskilt integrerande upplevelse http://www.andrasidansundet.se/anteckningsbiten_medkom.asp?adressID=214

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Efter jeg er flyttet til Sverige har jeg ikke spist Öresundsfil - men da den kom frem i Irma, købte jeg den faktisk ind i mellem fordi: - den er mager - den har lavt sukkerindhold - den har andre smage end de sædvanlige -og vigtigst: den er ikke lavet af Arla

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
-og vigtigst: den er ikke lavet af Arla
Arla har efter rydningen af Ungeren indrykket annoncer i autonome blade samt købt bannerreklamer hos f.c. St. Pauli hvor der står "undskyld !" bare for at være på den sikre side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har spist den där Öresundsfilen et par gange, men du har ret GB det er ikke en "särskilt integrerande upplevelse" :laugh: Jeg har f.eks. aldrig fået lyst til sild eller potatis om morgenen umiddelbart efter Ö-filen. Mit knäcke-forbrug ligger også på et konstant niveau, nemlig 0 pr. dag :laugh: Dårlig markedsføring? :confused:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...