Jump to content
dkrath

Oplevelser i Skåne?

Recommended Posts

Hej, Nu er det jo snart påske og vejret er dejligt. Hvad skal man tage ud og opleve i Skåne med kæresten? Vi har været i Skåne Djurpark sidste weekend hvilket var en stor succes :th2: Kom med forslag... alt er velkommen. Mvh Danny

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

da jeg var lille tog vi tit til sverige... jeg kan huske engang,(har ikke været så gammel) at vi tog op til en kæmpe uden dørs "rutchebane" dvs en kæmpe bane lidt lige som hvis man kører på bob slæde, bare ikke med is selvfølgelig, men kører på en kælk eller et stykke stof eller noget i den dur... jeg kan ikk ehuske hvad det hed eller hvor det lå... men ringer der en klokke for nogen???? jeg kunne godt tænke mig at komme dertil igen, med mine egne børn...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
tog vi tit til sverige... jeg kan huske engang,(har ikke været så gammel) at vi tog op til en kæmpe uden dørs "rutchebane" dvs en kæmpe bane lidt lige som hvis man kører på bob slæde, bare ikke med is selvfølgelig, men kører på en kælk eller et stykke stof eller noget i den dur... jeg kan ikk ehuske hvad det hed eller hvor det lå... men ringer der en klokke for nogen???? jeg kunne godt tænke mig at komme dertil igen, med mine egne børn...
Se det lyder tilgengæld pisse fedt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Se det lyder tilgengæld pisse fedt :D
har lige snakket med den gamle... han kan ikke huske hvad det hed, men noget med trolde banan. det skulle ligge oppe tæt på kullen, hallands åsen... skal lige se om jeg kan slå det op nogen steder... ellers så prøv at køre til eriksberg dyrepark.. det skulle være lidt anderledes end skånes dyrepark.. du kan vist køre bilen rundt inde i parken... (lidt ligesom knuttenborg safaripark men også med nordiske dyr..) eller hvad med at kravle lidt rundt på kullen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
han kan ikke huske hvad det hed, men noget med trolde banan. det skulle ligge oppe tæt på kullen, hallands åsen... skal lige se om jeg kan slå det op nogen steder...
Rodelbanen ligger i Halland - www.visitsweden.com/VSTemplates/Search.aspx?id=14756&AD=42374 Fine turstier gjør det mulig å oppleve Halland på mange forskjellige måter – til fots, fra hesteryggen, i kano eller på sykkel. Og dersom barna blir lei av bading, venter mange spennende opplevelser som eventyrparker, rodelbane og aktiviteter på bondegårder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
har lige snakket med den gamle... han kan ikke huske hvad det hed, men noget med trolde banan. det skulle ligge oppe tæt på kullen, hallands åsen... skal lige se om jeg kan slå det op nogen steder... ellers så prøv at køre til eriksberg dyrepark.. det skulle være lidt anderledes end skånes dyrepark.. du kan vist køre bilen rundt inde i parken... (lidt ligesom knuttenborg safaripark men også med nordiske dyr..) eller hvad med at kravle lidt rundt på kullen..
Ved ikke om jeg tør køre rundt mellem dyrene :)... hva hvis en elg synes den får lyst til at spise min bil? :rolleye: Den der rutsjebane skal jeg tilgengæld prøve... kullen er også ret fedt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ved ikke om jeg tør køre rundt mellem dyrene :)... hva hvis en elg synes den får lyst til at spise min bil? :rolleye: Den der rutsjebane skal jeg tilgengæld prøve... kullen er også ret fedt!
hehe.. de er ellers ret så tamme.. (ihvertfald dem i skånes dyrepark...) jeg lavede lige deres berømte parings kald og frem tordnede 4 elge og man kunne klappe dem.. hahaha vi havde det faktisk ret så skægt.. vi var der igår... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...