Jump to content
coolio

Priser på bredbånd

Recommended Posts

Hejsa. Er der nogen her som kender en billig udbyder som kan levere internet gemmen telefonstikket eller 4G (vi har ikke fastnet telefon i huset, det er der mange som tager et gebyr for) vi har et max på 300 sekk om md. til bredbånd. Er der nogen som har erfaringer med en billig udbyder, Vi har Telia nu men syntes de er for dyre da de tager 89 kr i gebyr hvis man ikke har fastnet telefoni i huset. Vi kan desværre ikke få comhem og har heller ikke fiber i bygningen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Har i set på hvad Telia skal have hvis I har IP telefon og bredband - men ikke fastnet? Uden at have checket det nærmere tror jeg faktisk man så får et svensk telefonnummer "gratis" ift at betale 89 sek i linjeleje når man kun har bredband. Vi har stadig Telia og er rigtig godt tilfreds - forbindelsen er hurtig og stabil. Til 300 sek/md tror jeg du skal se på en 4G løsning - her er 3.dk nok billigst. 100 GB til 200 kr/md fx.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for de gode svar :-)

Har i set på hvad Telia skal have hvis I har IP telefon og bredband - men ikke fastnet? Uden at have checket det nærmere tror jeg faktisk man så får et svensk telefonnummer "gratis" ift at betale 89 sek i linjeleje når man kun har bredband. Vi har stadig Telia og er rigtig godt tilfreds - forbindelsen er hurtig og stabil. Til 300 sek/md tror jeg du skal se på en 4G løsning - her er 3.dk nok billigst. 100 GB til 200 kr/md fx.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...