Jump to content
Carsten Olsen

Sådan kan en buschauffør også være.

Recommended Posts

Historien jeg her vil berette er ganske sand, nok ikke noget man ville opleve med en mavesur bussemand i København. Jeg havede været inde i byen (Lund) med min lille datter på snart 4 år, hun havede fået en fin lilla hajballon som hun var rigtig glad for, og jeg mener rigtig glad for, vi tager så bussen med klapvogn, ballon og hvad vi ellers slæber på og køre hjemad. Hun får så overtalt farmand til at vi skal stå af et par stoppesteder før fordi der er en god lejeplads med svævebane og en stor rutchebane som hun er ret vild med, vi står af bussen og vi når lige ud af den da blæsten tager fat i ballonen og den flyver ad hækkenfældt til (der sidder en metalring forenden af snoren så den flyver ikke opad), den flyver henad af vejen, jeg råber til ungen at hun skal blive stående og jeg spurter efter den forbandet ballon men den er for hurtig eller jeg er for langsom og jeg må opgive jagten og må gå slukøret tilbage til min lille pige der står med tåre i øjene:cry: for at trøste (det var lige før jeg selv begyndte at tude da jeg så hvor ulykkelig hun blev), bussen køre imidlertid vidre men stopper så midt på vejen, sådan 500-600 meter længre fremme, ud går chaufføren, går over vejen og binder ballonen fast til en busk som den var havnet i, jeg var målløs. Vi får hentet ballonen men det viste sig at busken havede revet hul i den, men hun blev glad aligevel. Jeg kan svagt huske hvordan chaufføren så ud men han fortjener en stor krammer.:th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...