Jump to content
irode

Wiehe kritiserade dansk integrationspolitik

Recommended Posts

..jamen altså - hvor er det godt. Først den gode kronik i Berlingeren, og så et så klogt og på rigtig mange måde - "rigtigt" indlæg af hr. Wiehe. Det varmer mig i hjertet. Og understreger, at det er det rigtige vi har gang i. Som jeg og min hustru har gang i (*). Og hvor godt det kan ende med at blive. Nu mangler vi også bare, at nogen får øjnene op for, at det der OL skal afholde - som vi siger - i Öresundsregi, og ikke bare i Danmark. Det tegner rigtig, RIGTIG godt for fremtiden. *: Nu er det tæt på - vi har skrevet under på en lejlighed i Lund, og flytter efter alle tegn i sol og måne ind til 1. august !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Som jeg skrev i Sydsvenskans kommentarfelt: En enkel information, som ingen svensk finmurvel vill nedsmutsa sin penn med, och som ingen politiskt naiv progg-föredetting vill ta i sin oskyldiga mun, är, att den lagstiftning i Danmark, som i rådande svensk medie-diskurs gör danskarna till "pølsefascister" och värre invektiv, är infört för att främja integrationen genom att stoppa tvångsäktenskap och arrangerade äktenskap och det har haft positiv effekt. Nyamko Sabuni vill göre samma sak som danskarna, men med andra medel. Bara så ni vet. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...