Jump to content
thygesen

Gå-i-byen-steder - Liste over mulige steder

Recommended Posts

Fagans En hyggelig irsk pub i en sidegade ved Åhlens. God stemning og glade mennesker. Man skal komme tidligt, hvis man vil sidde ned. Men ved at bestille et bord til spisning, er man ud over det problem. Ofte mange engelsktalende mennesker, men det gør ikke selskabet ringere af den grund. Superfin liste Martin. God at søge inspiration til sin bytur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hey Håber der er nogen der kan hjælpe mig, er kommet en smule i tvivl. Har hørt nogle rygter om at slagthuset er lukket, men synes ikke jeg kan se det nogle steder. Og eftersom jeg kun lige er kommet hjem fra udlandet, har jeg ingen idé om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jaeh' date=' lige umiddelbart ser det ikke særlig lukket ud. Må nok bare være rygter?[/quote'] Rygterne er vel til dels rigtige. Ejerne af Slagthuset har valgt ikke at fortsætte. De har solgt stedet til folkene bag bla. Luftkastellet. Om de har overtaget endnu ved jeg ikke. Samt om stedet lukker i en kortere periode for ombyggning, navneændring osv. ved jeg heller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Fedt. Super liste. Men posten er efterhånden lidt gammel kan jeg se. Er der en nyere liste at finde her på forum? :)
Tror ikke der pt er en opdateret liste, personligt syntes jeg selv Slagthuset var ret sjovt sted dengang det var åbent. Tror Centiliter & Gram, Etage og Swing inn er de mest populære steder lige for tiden i malmö, der er sikkert flere som jeg ikke kender til endnu, men jeg er også ret ny herover - det er lidt kedeligt at gå i byen alene så jeg har ikke dyrket det så meget. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...