Jump to content
Guest Supermule

Nogen der ved hvordan man laver et timeregnskab i Excel????

Recommended Posts

Guest Supermule

Jeg mangler en funktion, hvor man kan taste start og sluttidspunkt ind i en celle og så regner den selv tidsforbruget ud....... Den er baseret på månedsbasis og timerne bliver lagt sammen i bunden...... Hvordan gør man??????:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det er såmænd ret simpelt min ven. Vælg de celler, det drejer sig om, klik på højre museknap og vælg format cells og vælg herefter Time. Jeg har mailet dig regnearket :th2:
Hej Credde Kan du ik også maile det til mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Hehehe..... Ja det er pisse irreterende at den går i nul efter 24 timer totaltid...:) Men jeg ved at Mikkel(Mrode) er superhaj til Excel.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Det er den her det handler om..... Når du laver totaler af tiden, og den overstiger 24 timer, så går den inul igen....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Fuck en lam Time-funktion i excel.. den er godt nok irriterende.. Til dem der vil vide mere, så kan "Time" altså ikke klare over 24 timer (som I har opdaget), men hvis man tweaker lidt med lidt udokumenterede features, så kan den pludselig godt.. :) Jeg lavede en ny fra bunden. Den burde virke til dit brug, håber jeg..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Skide godt Mikkel!!! Takker :) Og tak for indsatsen Credde ;)
No problem, havde ikke tid til i arbejdstiden at sætte mig mere ind i sagen, men så var det godt, at Mikkel var til tjeneste :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...