Jump to content
Sign in to follow this  
Nulla

Soveby ????

Recommended Posts

Hej M&M's... Hvor har I slået jer ned - vi bor ude i slutningen af Risemöllan?? Tommy
Hej Tommy Så bor vi ikke langt fra hinanden :) Vi bor nemlig mellem Risemöllan og Lundavägen (108) :th2:

Hehe virker ikke som at her er så mange som skriver herinde fra Svedala, men jeg er her da =) Og jeg som troede at jeg var den eneste dansker her i Sved(e)ala. :th2: Har kun stødt på danskere som var på ferie her i området.

Hammarborg nu har jeg jo boet her et par år så ikke alle som tänker på at jeg er dansker. Er inde på mit 11 år herovre nu :-)
11 år!! Sådan. Du kom til inden alt det skøre skete. Her mener jeg inden danskerne overtog Skåne. :rolleye: Gad vide om det var dig jeg hørte tale svensk dansk agtigt i Ica i Svedala gågade. For det var meget svensk, men kunne høre nogle danske toner, så jeg var sikker på denne person var dansk. Studer meget deres sprog nemlig, for at lære det, så mit øre flyver rundt når jeg er ude. Hvor i Svedala høre du til? Og nu kender jeg en hvis jeg har brug for noget hjælp!? :laugh: Har kun boet her i fire måneder nu, fire VIDUNDERLIGE måneder. 200% jeg aldrig vil se mig tilbage og vende hjem til dk. Fatter ikke at jeg ikke kom her noget før.

Gjol bor nede ved centralskolen....og velkommen til dig også Hammerborg hvor bor du nogan stans henne ?? Vi har nu boet i tegelbruket i 2½ år og er super glade for svedala, en skøn lille by :th2: Vi må snart lave dansker grillaften i svedala :fight:

11 år!! Sådan. Du kom til inden alt det skøre skete. Her mener jeg inden danskerne overtog Skåne. :rolleye: Gad vide om det var dig jeg hørte tale svensk dansk agtigt i Ica i Svedala gågade. For det var meget svensk, men kunne høre nogle danske toner, så jeg var sikker på denne person var dansk. Studer meget deres sprog nemlig, for at lære det, så mit øre flyver rundt når jeg er ude. Hvor i Svedala høre du til? Og nu kender jeg en hvis jeg har brug for noget hjælp!? :laugh: Har kun boet her i fire måneder nu, fire VIDUNDERLIGE måneder. 200% jeg aldrig vil se mig tilbage og vende hjem til dk. Fatter ikke at jeg ikke kom her noget før.
Jo det har nok väret mig du har hört, snakker en del med dem der arbejder dernede da en af mine venner arbejder der. Og ens accent kommer man nok aldrig af med, specielt når man först lärer sig et nyt sprog som 12 årig. Og som sagt för, jeg hörer til ved centralskolan / vagott (hedder selvfölgelig Farmor Elsas nu men det får du nok aldrig de lokale til at sige :-) ) Nu virker det som at der er flere danskere som vågnede og fandt herind i forumet =)

Guest michaelbo

haha

Hvad sker der med alle jer danskere der er flyttet hertil, læser i ikke på debatten eller vil i ikke give jer til kende ??? :rolleye::confused:
Nej men vi har faktisk et rigtigt liv også, med kæreste og børn og kat og familie og bil og hus og hobbies og venner og naboer og arbejde og pligter og vedligehold og ferier og dårlig ryg og sure tæer og efterskat og fartbøder og grillaftner og stoppet afløb og ....