Jump to content
Bo Falster

12500svek i forsikring for en toyota avensis??

Recommended Posts

:new: Hej jeg har lige købt en toyota avensis 2,0 16v sol fra år 1998... (svensksåld) Jeg blev kontaktet af et eller andet forsikringsmælger selvskab som ville finde den billigeste bilforsikring til mig og det var 12500svek om året og det var hvis jeg også fik en inboforsikring hos det selvskab... jeg har haft kørekort i 6 år... kan det virkelig passe det er så dyrt at have forsikeret sådan en alm bil her i sverige??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Afhænger af din adresse. Og undersøg også at selskabet har fået din anciennitet med (kørekort i x antal år). Dén smutter ofte for selskaberne, når man er tilflytter til landet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder altså meget som om de ikke har taget højde for at du har haft kørekort i 6 år. Det har sådan en centralt system som de kan trække det i, men det virker bare ikke når du har dansk kørekort. Uanset hvor du bor så virker det meget dyrt at det skulle være billigste mulighed, syntes jeg. Prøv evt. selv at ringe til et par stykker. Jeg har selv IF som jeg umiddelbart er godt tilfreds med både mht pris og forsikringsdækningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal absolut ringe rundt. Det er helt utroligt som priserne svinger. For mig var IF og Trygg-Hansa meget dyre. De der ''uvildige'' mæglere får nok bonus efter hvilken forsikring de sælger. Jeg vil tro cirka 4.000 - 6.000 er en rimelig præmie, alt efter adressen. Postnummer i Malmö regnes nok desværre som et gangsterområde :( Klik på bilförsäkring så du får nogen forskellige selskaber at ringe til. Hvis du har Coop-kort, Ica-kort, eller andre mærkelige medlemskaber kan det nogen gange give rabat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...