Jump to content
matti

MISSING: Vores sort/hvide kat sille

Recommended Posts

Hej allesammen. Vi håber lidt at i måske kan hjælpe os. Vores lille hunkat sille har nemlig været forsvundet siden i fredags og det ligner hende slet ikke Vi bor på Linåkersvägen 34 i Oxie. Hvis der er nogle som har set eller hørt noget må i meget gerne ringe på nummer +4528991020, vi vil bare gerne vide hvad der er sket med hende. hun har et blåt halsbånd på med en lille metal beholder hvori vores oplysninger ligger. [ATTACH]1367[/ATTACH] Sorry hvis billedet er for stort, kunne ikke lige få det komprimeret ned. HIlsen Matti og Michelle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Cool, må jeg lige have overset. Holder øjnene åbne, når jeg triller forbi :) Ellers held og lykke med jagten.
Nej, du overså det ikke - det blev redigeret ind i indlæget lige efter dit ;-) ( Sidst redigeret af matti : Idag kl. 14:03.)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Ved hvor svärt det er, når ens käre lille löber hjemmefra. Har selv en sort/hvid kat-Figne-, som også kan lide lange löbeture ud over markerne. Vi skal nok holde öjne og örer åbne. Held og lykke:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Håber I finder hende... Vores kat var også pludseligt som sunket i jorden for et par måneder siden. Dagene gik, og vi var sikker på, at hun var gået til de evige jagtmarker (hun er meget tryghedssøgende og opholder sig altid meget tæt på vores baghave - og kommer straks, når man fløjter). Men så på 6. døgn hører jeg en kat mjav'e på vej ud til vores bil. Kigger lidt rundt omkring, men kan ikke se den (tænker i øvrigt heller ikke engang på, at det kan være vores egen). Lytter lidt videre og kan konstatere, at lyden kommer inde fra en nabogarage. Vi får fundet naboen og får låst op. Venter 10-15 sekunder, inden der sker noget - og ud stormer en kat (vores! kat) i fuld galop, men bremser dog hurtigt op, da den ser min kæreste og jeg. Hun var så tynd, at hun så helt syg ud - men virkede i øvrigt mere eller mindre upåvirket af sit "fængselsophold". Hun har med sikkerhed været derinde alle 6 dage. Her er et billede af hende (4 måneder gammel). Hun er i dag 9 måneder. smilla.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Håber I finder hende... Vores kat var også pludseligt som sunket i jorden for et par måneder siden. Dagene gik' date=' og vi var sikker på, at hun var gået til de evige jagtmarker (hun er [u']meget tryghedssøgende og opholder sig altid meget tæt på vores baghave - og kommer straks, når man fløjter). Men så på 6. døgn hører jeg en kat mjav'e på vej ud til vores bil. Kigger lidt rundt omkring, men kan ikke se den (tænker i øvrigt heller ikke engang på, at det kan være vores egen). Lytter lidt videre og kan konstatere, at lyden kommer inde fra en nabogarage. Vi får fundet naboen og får låst op. Venter 10-15 sekunder, inden der sker noget - og ud stormer en kat (vores! kat) i fuld galop, men bremser dog hurtigt op, da den ser min kæreste og jeg. Hun var så tynd, at hun så helt syg ud - men virkede i øvrigt mere eller mindre upåvirket af sit "fængselsophold". Hun har med sikkerhed været derinde alle 6 dage.
Det er ALTID en god idé at få naboer til at tjekke skure og kældre - især hvis vejret har været godt. Katte er jo som bekendt temmelig nysgerrige. En anden idé er at gå tur om aftenen, når der ellers er stille. Kald på katten og lyt. Igen og igen. Ofte giver det pote... ;) Jeg håber, jeres kat dukker op igen. Kender udmærket følelsen, når kræet ikke kommer hjem.. puuuuh...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen. Manget tak for de søde og hjælpesomme svar. Ville bare lige opdatere jer og fortælle at vores lille misser, kom hjem her for en halv time siden :-) Hun har det godt men er blevet lidt slankere og er meget sulten, så vi tror måske hun har været lukket inde i et skur eller en garage. De bedste hilsner Matti og Michelle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hej igen. Manget tak for de søde og hjælpesomme svar. Ville bare lige opdatere jer og fortælle at vores lille misser, kom hjem her for en halv time siden :-) Hun har det godt men er blevet lidt slankere og er meget sulten, så vi tror måske hun har været lukket inde i et skur eller en garage. De bedste hilsner Matti og Michelle
Rart med en opfølgning og specielt sådan en positiv en. Tillykke med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...