Jump to content
skallstorp

Ride i Skurup

Recommended Posts

Håber ikke tråden er helt død :) Jeg vil bare lige høre om I stadig er glade for den rideskole. Min datter vil gerne går på rideskole og efter hvad jeg kan se, så ser det godt og fornuftigt ud, men savner lige lidt erfaringer. Så er I stadig aktive deroppe og er det stadig godt? Hilsen Mette

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har ikke været derude i et par mdr. :sad: ikke fordi vi ikke vil, men fordi vejret har været så dårligt og de ikke har en indendørs ridebane hvor vi kan være alle sammen.. Vi venter på at vejret bliver bedre og havde så tænkt at starte på et af de eksisterende hold. Men vi har ikke lige fået aftalt det med dem endnu så jeg er ikke sikker på hold og tider. Der må du ringe til dem. Vi er stadig glade for stedet men nogle vil nok se det som en stor ulempe at de ikke har noget indendørs, fordi det betyder en lang pause i vinterperioden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Tak for dit hurtige svar. Det er en klar ulempe at de ikke har noget indendørs, så jeg vil lige overveje det. Vi har vores heste stående i Vellinge, og jeg tror jeg vil undersøge med Vellinge ridecenter om de har et hold der passer min datter. Det lød bare rigtigt fint, og meget i børnehøjde, og det er det sjove børne-heste-leg vi søger, så det kan være jeg kombinere det, så hun kan gøre alle tre ting. Og så må jeg nok tage mig sammen og blive rigtigt svensk med trailerkørekort og trailer :rolleyes: Hilsen Mette

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Erfaringer med Skivarps Ridlekis? Hej, er der nogen af jer der har gode/dårlige erfaringer med Skivarps Ridlekis (v. Lars og Paula Dekan)? Jeg har ikke grund til at tro, at de skulle være andet end gode, men det er jo altid rart at høre andres erfaringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Helt nye De er helt nye så der er vist ingen der har erfaringer med dem. Men svigerinde har sin hest opstaldet derude og det er absolut seriöse mennesker. Min nevö skal starte der og det havde min svigerinde ikke gjort hvis det ikke var ok

Hej' date=' er der nogen af jer der har gode/dårlige erfaringer med Skivarps Ridlekis (v. Lars og Paula Dekan)? Jeg har ikke grund til at tro, at de skulle være andet end gode, men det er jo altid rart at høre andres erfaringer.[/quote']

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
De er helt nye så der er vist ingen der har erfaringer med dem. Men svigerinde har sin hest opstaldet derude og det er absolut seriöse mennesker. Min nevö skal starte der og det havde min svigerinde ikke gjort hvis det ikke var ok
OK - det lyder jo helt fint, tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...