Jump to content
homer132

mobil: 3 dækning i oxie.

Recommended Posts

hvis der er god dækning vil 3's dk abb jo være smart nok.
Du får ikke dansk dækning i Sverige - men det er nok heller ikke det du mener :rolleyes: Se 3´s Sverigesdækning her: http://www.tre.se/templates/Page.aspx?id=3636 - og ta´ altid en sådan med et gran salt. Det bedste er at drøne ud i området og vifte med telefonen, og dermed se om der er noget om snakken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Du får ikke dansk dækning i Sverige - men det er nok heller ikke det du mener :rolleyes: Se 3´s Sverigesdækning her: http://www.tre.se/templates/Page.aspx?id=3636 - og ta´ altid en sådan med et gran salt. Det bedste er at drøne ud i området og vifte med telefonen, og dermed se om der er noget om snakken.
næ mente ikke dk dækning, men 3 svenske net, hvor man med dansk 3 tlf bare betaler normal dk takst ved opkald til fastnet/mobil/sms/datatrafik til dk. hvis jeg havde en 3 tlf ville jeg køre over og vifte med den, men ville først købe en hvis jeg fandt ud af om der var tilstrækkelig dækning. gider ikke smide 4k ud af vinduet :) men det lyder til at der er ok dækning i området. og ja, dækningskort har jeg aldrig turde stole på. De er altid ALT for optimistiske

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bor så i Oxie (kyrkby). Min erfaring med 3 SE er, at dækningen er ok. Når jeg er i den nedre del af huset (huset er af beton), kan dækningen være dårlig, men den går som oftest igennem der også. Ovenpå, udenfor osv. er der ingen problemer. Så hvis du ikke skal bo i et betonhus og sidde nede i kælderen og ringe til folk, burde der ikke være nogen problemer.. :th2: Du skal bare være opmærksom på, at telefonen ikke skifter net selv. Det kan nogle mærker have tendens til. Som du kan se på trådene herinde, skal du ikke bruge andet end "3 SE" (kan evt. bare hedde "3" i displayet). Sweden 3 G, Telia, Vodaphone osv. er no go ! Og så er de jo nogle sjove fætre hos 3 mobil. Hvis deres net er nede informerer de ikke folk om det.. Så hopper mobilen over på Telia og vi får allesammen en kæmperegning i en måned.. :sick: Men generelt fungerer det fint ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

det går udmærket med 3 Hej, vi bor på Keramikvägen i oxie og indtilvidere, har jeg altid haft 3 dækning og ikke fået en kæmpe regning. det er i hvertfald en god investering at få tre telefon så også venner og famile fra danmark ikke skal betale dyre udlandsregninger. hele min resterende familie har tre telefoner så dvs. at vi alle taler gratis sammen og det er helt klart et plus. hilsen Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...