Jump to content
Jan

Børnepasning/förskola

Recommended Posts

Vi flytter til Kristinberg den 01 November. Vi har et sæt tvillinge drenge på 3 år. I følge kommunen skal vi ikke regne med at få plads til drengene før til Januar. Er der nogen som har en ide til hvad vi kan gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Har du talt med John Hållo i kommunen? Det er ham der er den store mand fsva anvisning i Oxie/Käglinge mv. Vi har behovsdato 1.10 og talte med ham for små to uger siden. Der var meldingen at det ikke så så slemt ud og at han skrev i løbet af et par uger. De er jo ved at bygge ny dagis og rygtet vi vide, at de opretter en midlertidig afdeling på Sockerbruksgården med personale og børn, der skal videre til den nye institution, som skulle stå klar omkring midt december/1. januar. Har vist et nummer til ham et eller andet sted hvis du vil tale med ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hedder han ikke Per Hållö? Det er ham jeg har snakke med, hos Oxie kommun. Han sagde ikke noget omkring at der ville blive oprettet midlertid förskola. Den nye förskola der åbner til januar, ligger faktisk 8 meter fra vores hus, så den ville vi helt sikker gerne få børnene på. Jeg spurte ham hvor vi lå på køen, og han mente at der lå 30 i kø før os. Men jeg vil da nævne at jeg har hørt et ryget omkring denne midlertidige förskola, næste gang jeg ringer og rykker. Det mest positive ved det hele, er at vi i det hele taget fik lov til at blive skrevet op, selv om vi endnu er flyttet til Sverige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej ! Jag heter Jenny, är 30 år och hemmafru med våra 2 barn som snart är 1 och 5,5 år. Är utbildad förskollärare och har arbetat flera år på förskola. Jag har också arbetat som dagmamma/barnflicka till ett flertal barn. Till hösten har jag möjlighet att passa kanske just ditt barn. Lägsta ålder: 2 år. Extra kul om ditt barn är i min flickas ålder(5 år). Kan även passa barn på kvällar o helger!! Vi tycker om att besöka lekplatser och vi går till öppna förskolan flera dagar i veckan. Vi bor i Malmö. Goda referenser finns att få, från ett flertal svenska och danska familjer. Låter det intressant så hör av dig så får du veta mer ! MVH Jenny

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Da vi kun har 1 bil vil det være nemmere at finde en til at passe børnene, som bor i Oxid/Kristineberg. Skulle der være nogle som kender en der kunne være interesseret, hvis det bliver nødvendigt (håber vi får plads).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Jan, Jeg bor ogsaa i Oxie/Kaglinge og har netop faaet plads til vores datter paa 5 aar. Vi havde faaet af vide, at det godt kunne vaere, at vi foerst fik plads i December (4 mdr. ventetid fra opskrivningsdatoen). Vi fik plads 1 maaened efter, at vi fik hende skrevet op. Ovenstaaende var bare ment for at opmuntre dig lidt, at det kan altsaa godt gaa hurtigere, end de umiddelbart giver udtryg for. Susanne:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej susanne. Tillykke med pladsen. Godt at høre at det nogle gange går bedre end de siger. Nu hjælper det selvfølgelig heller ikke at vi skal have 2 pladser, men vi kan jo bare håbe på det bedste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...