Jump to content
Allan A

World of Warcraft

Recommended Posts

Hej med jer alle Jeg er lige flyttet til Oxie med min familie jeg er 19 år. Og da jeg bruger min tid på at spille Wow Jeg vil lige høre om der er ellers spiller World of Worcraft, og vis i spiller det hvad server og class spiller i/på, Spiller selv Mage på Nagrand Alliance. Hilsen Allan :fight: :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Undrer mig lidt ingen har responderet på Allans indlæg, eftersom WoW er den største success til dato, hvad angår MMORPG´s. Men ok - måske vi tilflyttere bruger mere tid på at pendle :p...og nyde den svenske (fabelagtige) natur? :thumbup:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Der er nok ikke så mange som vil stå ved det offentligt. Så jeg vil da starte med at "tilstå" at jeg har en hunter og en paladin på Dragonblight serveren, som jeg spiller på i ny og næ. Der er dog langt op til lvl 70 for begge. Problemet med WoW er, at der er alt for mange rollinger som spiller det. Det er problematisk når man er i en gruppe, der skal arbejde sammen og behøver hinandens egenskaber for at kunne fungere. Så pludselig forsvinder en eller anden knægt fordi hans mor vil have ham til at gå i seng NU og efterlader resten af gruppen i stikken. Belastende:sick: Men lykkes det at få fat på nogen af de voksne/modne spillere kan det være ret sjovt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, jeg har aldrig spillet WoW - men ville nok have gjort det "vildt" meget hvis jeg var teenager i dag! :) Næ, dengang var vi bevæbnet med slidte ark papir, blyant og viskelæder - når der til sent om natten skulle spilles Dungeons and Dragons. Selvfølgelig var vi dopede med helt abnorme mængder te og kaffe ;) Til alle der ikke rigtig ved hvad WoW er, og til dem der kender det - kan jeg kun anbefalde Southpark episoden: MAKE LOVE NOT WARCRAFT! Hyldende morsomt :th2: :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hov havde slet ikke set denne post hehe. Spiller også WOW, både på Dragonblight Horde, og Nagrand Alliance :-) Udfra "Banans" udtalelse lugter det som om han spiller alliance på Dragonblight ? hehehe - på hordesiden synes jeg ikke at opleve så mange børn igen :-) Spiller selv i en guild med rimlig modne og ældre personer, alle over 18 år faktisk. En del er omkring min alder - 25-35 år :-) Hvis man selv spiller wow, blir det afsnit af southpark, ganske genialt hehe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Aye, er også hoppet på denne vogn. Har en Undead Mage på Turalyon, som jeg spiller i en moden guild 1-3 gange om ugen. Har dog nået at blive level 70, og vi har da også løbet igennem divese raidbosser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, da først Bananas åbnede op for godteposen og gik til bekendelse, kom alle andre frem for busken ;) Personligt har jeg ikke selv spillet WOW men jeg spillede faktisk en del Warcraft 3, dengang det var hot.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hehe, da først Bananas åbnede op for godteposen og gik til bekendelse, kom alle andre frem for busken ;) Personligt har jeg ikke selv spillet WOW men jeg spillede faktisk en del Warcraft 3, dengang det var hot.
Det er jo rigtigt, at mange folk ser ned på "nørder" der spiller computer. Men at tilbringe sine aftener mv. foran TVkassen, eller løse kryds og tværs det er helt ok og accepteret hehe. Ved jeg for det meste tier stille hvad jeg bruger en del af min fritid på - så slipper man for at høre på mangt og meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det er jo rigtigt' date=' at mange folk ser ned på "nørder" der spiller computer. Men at tilbringe sine aftener mv. foran TVkassen, eller løse kryds og tværs det er helt ok og accepteret hehe.[/quote']Hørt! Mit fjernsyn er ikke engang på standby ;) (jeg sidder dog ikke og flaffer computer-spil længere)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Havde det nu været en tråd om Football Manager så havde jeg fluks været der;) Må indrømme jeg ikke rigtig kender wow andet end jeg har set en spille det til noget LAN sjov. Og jeg måtte hurtigt konkludere at det skulle jeg aldrig i gang med at spille, for så ville jeg bruge alt for lang tid på det;) Markowitch jeg brugte de fleste af nætterne på efterskolen med div. rollespil, det var sku en sjov tid:thumbup:

Ok, jeg har aldrig spillet WoW - men ville nok have gjort det "vildt" meget hvis jeg var teenager i dag! Næ, dengang var vi bevæbnet med slidte ark papir, blyant og viskelæder - når der til sent om natten skulle spilles Dungeons and Dragons. Selvfølgelig var vi dopede med helt abnorme mængder te og kaffe ;)
Hehe, da først Bananas åbnede op for godteposen og gik til bekendelse, kom alle andre frem for busken Personligt har jeg ikke selv spillet WOW men jeg spillede faktisk en del Warcraft 3, dengang det var hot.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har tidligere spillet wow mede stor glæde. Det kan varmt anbefales, hvis man kan styre det. Problemet for mig var bare, at jeg stille og roligt bliv mere og mere glad for spillet. Og så endte jeg med at sidde alt for mange aftener til alt for sent med det. Og har man en fridag, ja, så ryger den også. Jeg smed CD'erne ud i januar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Måtte også stige af med min warlock lvl 55 for omkring et par år siden, var ellers med fra beta. Pludselig" er man i en guild og alt tid går med at spille wow...mens livet suser forbi. Det er svært at styre det skidt. Men meget underholdende. En aften foran tv der viser "Vild med dans" kontra et raid i en instance med guilden...ja jeg ved snart ikke...sig mig hvor lagde jeg det egentlig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at installere skidtet. :) Fik det i 30-års fødselsdagsgave for en måned siden (ja, havde skam ønsket mig det - det er så længe siden, jeg sidst har spillet (det var da Diablo II kom på gaden), fordi jeg almindeligvis altid sidder og glor ind i en UNIX-konsol. Nu sidder jeg så bare og venter på, at den får hentet en patch på hele 641 MB :eek: (kommer til at tage en god times tid, ser det ud til). Frederik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...