Jump to content
Don A

Dansker i Svedala :-)

Recommended Posts

Nå ikke mange der skriver inde på vores by :-) Er der nogen som har med heste at gøre eller kender til det, min kæreste flytter op til mig men hun har 2 heste som gener skulle opstalles indtil vi køber en gård hvor der er plads. men der skal lige spares lidt op :) Enten et hestested, eller en privat som har plads. Jeg sel ver 24 og hun er 27, har boet i Svedala i knap 2 år nu og syntes det er en rigtig god by at bo i,.. Håber at høre fra jer, skri endelig også hvis i ikke gider det der med hest for så har jeg også en at skrive med:D :p På forhånd tak: MVH: Martin & Nina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Tja, jeg ved ikke så meget omkring heste, men der ligger da gårde rundt omkring med heste, så mon ikke der er muligheder der. Ellers er det vel bare at kontakte en rideskole eller ligende ? Har boet I Svedala i lidt over et år nu, og er ganske tilfreds her også :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

velkommen til.............ja her er da ok dejligt :th2: Prøv at hænge et opslag op i ICA og Netto om at i søger box til hestene, ellers tager jeg dem gerne:th2: men har desværre kun en lille græsplæne :rolleye:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
velkommen til.............ja her er da ok dejligt :th2: Prøv at hænge et opslag op i ICA og Netto om at i søger box til hestene, ellers tager jeg dem gerne:th2: men har desværre kun en lille græsplæne :rolleye:
Nå.. Jeg troede ellers at i havde en ledig plads, nu hvor den tohjulede er væk... Undskyld :flov:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

wee nå der kommer flere og flere til jo :-) humm trist at se en honda blive stjålet, håber sgu ikke de løber med mon Prelude. " mon viceværten undre sig hvis der kommer 3 cams op på han pakerinsplads" :rolleye:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...