Jump to content
Mulde

Så går der rygter om valg i DK

Recommended Posts

Så går der rygter om valg i DK Fogh udskriver valg i dag 09:51 | Statsminister Anders Fogh Rasmussen trykker i dag på valgknappen. Regeringen er ekstraordinært indkaldt i Statsministeriet kl. 11:15. fra Berlingske.dk: http://www.berlingske.dk/article/20071024/danmark/71024028/ Fedt, vi kan jo ikke stemme :rolleye: Mit bud er, at så vinder det røde kabinet (desværre). Nu går det jo godt, få arbejdsløse, overskud på betalingsbalancen, statsgælden nedbragt, så er der jo tradition for, at alt det skal sættes over styr :sick:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det eneste mini-put-mindste lyspunkt ved ikke at måtte stemme i DK er' date=' at man så med god samvittighed kan undlade at se valgudsendelser... :o[/quote'] Gang på gang kan jeg se mig selv diskutere politik, og kort efter komme i tanke om, at det kan være fuldstændig ligegyldigt, eftersom jeg ikke kan stemme. Det gør mig arrig! For vi bør alle have indflydelse og mening om vores demokrati og det er en pligt mere end en ret at stemme, når man lever i et demokrati! Jeg har tænkt mig at blive ved med at se valgudsendelser, for jeg har ikke tænkt mig at holde op med at have en holdning og mening. En eller anden dag får vi vel vores stemmeret tilbage... :sick:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Nu skulle det være bekræftet af fødevareministeren...... Fucking hell.......Nu går det hele til rotterne....................:sick:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Hvordan kan Credde ha' startet det her emne, men Mulde ha' det første indlæg?????? Er der noget med sikkerheden herinde????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville nu bare i al ydmyghed have mulighed for at have medbestemmelse på, HVEM og HVAD mine skattekroner går til, når nu jeg tilfældigvis stadig er dansk statsborger og arbejder i DK ......:cool: Måske jeg skulle overveje flygtningestatus:o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...