Jump to content
Tomcat

Malmö's Bedste dagligvare indkøbsmarked 2007

Recommended Posts

Jeg troede også City Gross kød var godt, i starten.. Men jeg kan ikke anbefale det... Op til flere gange har jeg prøvet at komme hjem med kød, som jeg så skulle fordele i poser til fryseren.. Men når jeg åbner pakken, så stinker der langt væk af rådent kød.. Ikke bare en almindelig køddunst, efter det har ligget pakket inde.. Nææ nej, jeg var ved at brække mig..ALDRIG mere køber jeg kød i City Gross, eller generelt i Sverige... Køb det i DK, der er meget bedre standarder... Man kan jo altid lige smutte forbi den lokale, på vej hjem fra arbejde :)
Bedre standarder i Danmark... Behøver man nævne fx. Super Best (http://politiken.dk/erhverv/ECE821087/koedskandale-koster-superbest-100-millioner-kroner/) eller google selv på kødskandale. Jeg synes nu kødet hos City Gross er ganske fint, men nu køber jeg det også i den City Gross i Trelleborg, dog er der dog et lidt andet udvalg i Danmark. Der findes desværre brådne kar overalt og i Sverige har der også fundet et par kødskandaler sted i blandet ICA i Stockholm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm - ja hvis de så indførte det for dagligvarer og i Malmö også - SÅ kunne det være smart... :)
Øh det er jo netop dét, det handler om - dagligvarerne. Du kan nu bestille alle dine varer hjemmefra, så de blot skal hentes. (mod et gebyr levere ICA Maxi på VH i Malmö oven-i-købet varerne ved din hoveddør) Falder prisen inden afhentning, afregner du den laveste pris med ICA - fair play. Jeg fik en folder netop hos ICA Maxi på VH (Malmö) i formiddags, da jeg var ovre at handle dér...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Øh det er jo netop dét, det handler om - dagligvarerne. Du kan nu bestille alle dine varer hjemmefra, så de blot skal hentes. (mod et gebyr levere ICA Maxi på VH i Malmö oven-i-købet varerne ved din hoveddør) Falder prisen inden afhentning, afregner du den laveste pris med ICA - fair play. Jeg fik en folder netop hos ICA Maxi på VH (Malmö) i formiddags, da jeg var ovre at handle dér...
Följande ICA Maxi-butiker erbjuder näthandel av hem och fritidssortimentet Alingsås Kristinehamn Angered Kungsbacka Borås Kungälv Göteborg Partille Högsbo Skövde Jönköping Torslanda Karlstad Kalmar Karlskrona Ljungby Olofström Oskarshamn Ronneby Vetlanda Västervik Växjö Älmhult Altså der står kun hjem og fritidssortiment, og der er ikke nævnt malmø

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Altså der står kun hjem og fritidssortiment' date=' og der er ikke nævnt malmø[/quote'] Har du været der? Det har jeg - idag. Og jeg har flyeren jeg henviser til fra butikken. Så fat det dog ! Desuden har de et antal biler, der kører varer ud til institutioner og private - ved jeg ! Men det er sikkert en anden sag...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Har du været der? Det har jeg - idag. Og jeg har flyeren jeg henviser til fra butikken. Så fat det dog ! Desuden har de et antal biler, der kører varer ud til institutioner og private - ved jeg ! Men det er sikkert en anden sag...
Slap dog af din sure stodder!!!.... Nu forholdte jeg mig bare til de links du har opgivet... Og der står intet om, at man kan købe dagligvarer på nettet og dernæst hente det.. Men blot hjem og fritidsvarer.. og der står intet om nogen ica i malmø, der tilbyder det.. Men det er jo fint nok, hvis din åndsvage flyer fortæller noget andet - så har de jo nok bare "glemt" at opdatere siden... jesus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var lige på tour-de-indkøb i Malmö med min nabo, og jeg vil nok sige at Özen allfrukt er en af de bedre og billigere supermarkeder i Malmö. I hvert fald til hverdags og fødevare indkøb. Stort udvalg af friske grøntsager og en masse varer som man oftest finder syd for grænsen. Eneste ulempe er dog at det koster 2½ i timen at parkere der, men det er sparet så snart man har købt en pakke rugbrød :D http://www.ozenallfrukt.se

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg var lige på tour-de-indkøb i Malmö med min nabo, og jeg vil nok sige at Özen allfrukt er en af de bedre og billigere supermarkeder i Malmö. I hvert fald til hverdags og fødevare indkøb. Stort udvalg af friske grøntsager og en masse varer som man oftest finder syd for grænsen. Eneste ulempe er dog at det koster 2½ i timen at parkere der, men det er sparet så snart man har købt en pakke rugbrød :D http://www.ozenallfrukt.se
Njahh - man skal da lige sortere lidt grundigt friske varer er vist så meget sagt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en fornemmelse af, at det med at sælge varer lidt vel tæt på sidste salgsdato er en svensk ting sådan generelt?? Man skal da godt nok checke ting som mælk, kød og brød og ikke bare kaste dem i kurven...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har en fornemmelse af' date=' at det med at sælge varer lidt vel tæt på sidste salgsdato er en svensk ting sådan generelt?? Man skal da godt nok checke ting som mælk, kød og brød og ikke bare kaste dem i kurven...[/quote'] Ja sådan er det desværre med meget. Har også været bitter nogle gange når man har stået og kigget på noget kedeligt salat til den planlagte ret i COOP forum eller ICA, især prisen taget i betragtning. Når de nu tager lidt ekstra, så burde der også være til passende service, men sådan er det desværre bare ikke =(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...