Jump to content
Admin

Valgtråden

Recommended Posts

ja jeg sad så og tænkte shit det så uforsvarligt ud, heldigt der ikke var ret meget trafik, for det kunne hun da overhovedet ikke kocentrere sig om:rolleyes:

Jeg har lige set det sejeste politiske interview på TV2. Ida Auken der blev interviewet kørende på cykel gennem København. Det var sq meget sejt lavet :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
ja jeg sad så og tænkte shit det så uforsvarligt ud' date=' heldigt der ikke var ret meget trafik, for det kunne hun da overhovedet ikke kocentrere sig om:rolleyes:[/quote'] Det var jo præcis det hun kunne. Hun kørte da sikker. Sej tøs, selvom hun er rød.:laugh: Så lige at Malou Aamund kommer ind. Så bliver tinget da i det mindste lidt smukkere.:laugh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Der blev jo ikke meget chok-valg over aftenens cirkus. Så meget desto lettere at fortsætte hverdagen imorgen, uden at skulle vænne sig til for mange nye ministre :th2: Men SF gi´r den gas. Villy holder fest med sine unge trendy svende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man håber på en bare lidt forandret kurs skal man nu til at håbe på at Enhedslisten kommer ind, så det ikke kan blive rent VKO flertal. Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle gå hen og blive ked af at se Enhedslisten forlade folketinget :confused:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hun sansede da ingenting omkring hende, hun stirrede bare lige ind i kameraet. Vidste du iøvrigt at unge kvindelige cykelister er overrepresenteret i ulykke statistiker, og der bliver peget på at årsagen er de er uopmærksomme fordi de har travlt med alt muligt andet end trafikken;) Måske det bare er mig der er blevet lidt gamel og kedelig, men syntes ikke det var det smarteste signal at sende:rolleyes:

Det var jo præcis det hun kunne. Hun kørte da sikker. Sej tøs, selvom hun er rød.:laugh: Så lige at Malou Aamund kommer ind. Så bliver tinget da i det mindste lidt smukkere.:laugh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

He he sider ski lidt med samme fornemmelse, men turde ikke sige det højt:laugh:

Hvis man håber på en bare lidt forandret kurs skal man nu til at håbe på at Enhedslisten kommer ind, så det ikke kan blive rent VKO flertal. Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle gå hen og blive ked af at se Enhedslisten forlade folketinget :confused:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis man håber på en bare lidt forandret kurs skal man nu til at håbe på at Enhedslisten kommer ind, så det ikke kan blive rent VKO flertal.
bananas, bananas, bananas. Nu er det jo heldigvis fedt med VKO flertallet :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
bananas' date=' bananas, bananas. Nu er det jo heldigvis fedt med VKO flertallet :th2:[/quote'] Det kommer jo an på om man kan lide en VK regering, der har opgivet at føre VK politik men i stedet er tvunget til at føre O politik. Jeg er efterhånden lidt træt af at se på muslim-bashing, og at der skal deles ældrechecks eller lign. ud til O-kernevælgerne hver gang der skal vedtages en finanslov. Skattereform bye bye Et lille lyspunkt er dog at vi slipper for at se på at Fogh skal ud og bestikke en færing eller to med et par milliarder ligesom Lykketoft gjorde i 1998.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis man håber på en bare lidt forandret kurs skal man nu til at håbe på at Enhedslisten kommer ind, så det ikke kan blive rent VKO flertal. Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle gå hen og blive ked af at se Enhedslisten forlade folketinget :confused:
Desværre så har Ny Alliance jo formået at føre nok verdenshistoriens dårligste valgkamp, ærgeligt, for de virker til at have noget nyt frisk blod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Desværre så har Ny Alliance jo formået at føre nok verdenshistoriens dårligste valgkamp' date=' ærgeligt, for de virker til at have noget nyt frisk blod.[/quote']De kom for sent igang...og ikke formået at holde den helt så godt kørende som de burde. Skidt sker. De kommer igen næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Det er nok fordi Khader ikke taler rent...... Havde han meldt HELT klart ud hvad han ville og han ikke snøvler når han taler, så havde det set helt anderledes ud. Han havde chancen, men forspildte den...

Desværre så har Ny Alliance jo formået at føre nok verdenshistoriens dårligste valgkamp' date=' ærgeligt, for de virker til at have noget nyt frisk blod.[/quote']

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Havde han meldt HELT klart ud hvad han ville og han ikke snøvler når han taler' date=' så havde det set helt anderledes ud.[/quote'] Khader er en hyggeonkel - ikke en typisk partileder. Jeg tror ikke det var hans idé at grundlægge partiet, det er han alt for vægelsindet til. Næ nej, det var de to andre der trak læsset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Det tror jeg så du har helt ret i....

Khader er en hyggeonkel - ikke en typisk partileder. Jeg tror ikke det var hans idé at grundlægge partiet, det er han alt for vægelsindet til. Næ nej, det var de to andre der trak læsset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Desværre så har Ny Alliance jo formået at føre nok verdenshistoriens dårligste valgkamp' date=' ærgeligt, for de virker til at have noget nyt frisk blod.[/quote'] Det har måske noget at gøre med at NA´s eneste valgprogram bestod i at sætte O uden for indflydelse. TYNDT, TYNDT. så lærte han lidt om demokrati og danske værdier:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Khader er en hyggeonkel - ikke en typisk partileder. Jeg tror ikke det var hans idé at grundlægge partiet, det er han alt for vægelsindet til. Næ nej, det var de to andre der trak læsset.
Det viser vel bare, at han havde siddet for længe hos de radikale inden han brød med dem ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Undrer vel heller ikke nogen at det er gamle det står bag Fogh-regeringen og hans støtter fra DNPP.

Hvis vi omvendt satte valgretsalderen op til 55 år, ville VKO feje de røde af banen med overvældende flertal.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Halløj, hvordan kan der sidder nogen her der overhovedet har noget positivt at sige om NA? Khader er TALENTLØS som partileder - magter ikke at sætte 2 ord sammen så de giver mening og har ydermere ikke styr på de ganske få politiske udmeldinger de selv er kommet med. De hiver kendisser ind fra nær og fjern, nogle mere tossede end andre, og er hovedsagligt interesseret i at de rige skal slippe for at betale skat. Det er så uendelig pinligt at det parti kunne få 10000 betalende medlemmer inden de overhovedet havde ytret sig 2 ord politisk. Siger lidt om deres vælgere. Som det måske bemærkes har jeg ikke meget til overs for NA. :laugh: Pede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
...eller siger det noget om de eksisterende alternativer?
Nej! Så kort kan der svares på det spørgsmål. Kan du nævne nogle områder hvor NA adskiller sig, enten markant eller blot moderat, fra de andre partier omkring midten incl. Soc.Dem og Venstre? (bortset fra de hovedløse forslag som 40% skat til alle, 40% skat til Fynboer, ingen folkeskole). De mener jo det samme allesammen. Det er den latterlige kendis effekt. Intet andet. Bare se senere idag om ikke Paula Lorrein har slået Helle Sjelle i personlige stemmer...Pinligt hvis det ender sådan. Pede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...